Pe tine te lăudăm

6 răspunsuri la „Pe tine te lăudăm

    • Doamne ajută
      Mă aşteptam să-mi spui ceva în legătură cu muzica bizantină.
      Am selecţionat câteva pentru a asculta în momentele mele de linişte şi împăcare.
      Sper că aceleaşi simţăminte le încearcă orice vizitator care doreşte să le asculte.
      Să ai o zi frumoasă!

  1. http://www.crestinortodox.ro/alte-articole/70661-muzica-psaltica-muzica-bizantina

    Maria, intr-un moment de nesabuinta am postat aici linkul,ptr ca aceste cuvinte si interpreta sunt Dumnezeiesti.Asa simt acum.Ti le-am trimis tie si Liei.Voi imi dati aripi si imi este de ajuns.
    Cand n-o sa mai cred in prietenie,voi fi moarta.

    Maria,iarta-mi nestiinta de carte in acest domeniu atat de coplesitor.Tot ce pot sa fac este sa citesc si sa ascult pana la lacrimi muzica dumnezeiasca a sufletului meu,muzica bizantina pe care o ascult in Sfanta Biserica Gheorghe cel nou,cantata de corul divina armonie.Din pacate,ma duc tot mai rar acolo…

    • „Tot ce pot sa fac este sa citesc si sa ascult pana la lacrimi muzica dumnezeiasca a sufletului meu,muzica bizantina pe care o ascult in Sfanta Biserica Gheorghe cel nou”-este mai mult decât suficient!

      A şti să asculţi este, de cele mai multe ori, mai important decât a şti să vorbeşti!
      Toţi vorbim, dar prea puţini ne auzim unul pe altul.
      Doamne ajută!

Lasă un răspuns

