În variantă latină „Veni vidi, vici !” , sau în varianta băsesciană „Un fleac, i-am ciuruit!”

Discuţie la un pahar.

https://i2.wp.com/www.strategic.ro/wp-content/uploads/azuga01.jpg

Iată, alea iacta est, avem preşedinte, urmează validarea.

-A câştigat Băsescu?

-Da.

-Ştiam eu.

-Iartă-mă, orice prost poate ştii. Scopul este să înţelegi.

-Sper că nu mă faci prost.

-Se poate? N-aş îndrăzni…(cu prostul nu te pui).

-Cum crezi că s-a votat?

-Nu ştiu,  ex malis eligere minima, sau rău cu rău, dar mai rău fără rău? Singurul lucru mai rău decât un om pe care nu-l poţi controla este unul pe care îl poţi controla.

Oricum nu mai contează, iese cine trebuie şi continuă cu un râs băsescian,   fortuna caeca est, dragul meu.

-Sau poate, norocul calcă în urma minţii?

Mă, tu de partea cui eşti? Sau poate nici n-ai fost la vot?

-E o încântare să nu faci nimic.

Aha, dolce farniente.

-Nu dorm pentru toţi.

Lasă, hai să bem ceva. Nu prea am încredere într-un om întreg la minte.

Mai bine, politica nu este pentru noi.

Aşa e, toată lumea minte, dar nu contează pentru că nimeni nu ascultă.

-Televiziunea, dragul meu, îţi dă posibilitatea să fi distrat de oameni pe care nu i-ai primi în casa ta.

Ştii cum zice americanul, când eram băiat mi s-a spus că oricine poate deveni preşedinte. Acum încep să cred, şi iar râde malefic.

Aceasta a fost o discuţie imaginară, orice asemănare, este pur întâmplătoare.

Lasă un răspuns

