Folclor şi românitate

„Dorul e apropiat de tandreţe, dar are un caracter mai spiritual decât aceasta.
Dorul e duioşia distanţei, frânată de meditaţie.
Dorul e mărturia comuniunii adânci, duioase şi lucide, în care trăieşte poporul român.”

sursa>http://spiritromanesc.go.ro/Despre%20Dor%20si%20Cantec.html

10 răspunsuri la „Folclor şi românitate

    • M-ai binedispus.

      Prea suntem obişnuiţi cu vedete machiate( spoite, boite…), am cautat ceva autentic, natural.

      Asta e folclor autentic din matca lui!

      Aici e talant, nu doar talent.

    • Am luat legătura cu ea şi mi-a mai trecut ceva, ceva, dorul.
      Fratele meu e binişor, dar până stabilesc un diagnostic clar nu pot incepe tratamentul, deocamdată îi fortifică doar organismul, aşa că v-a mai dura până să fie repus pe picioare.
      Nădăjduim să le rânduiască Dumnezeu bine pe toate.

    • Esti o drăguţă, nu-ţi face griji, nu mă izolez, doar că acum e una din acele perioade în care trebuie să-mi focalizez ceva mai mult atenţia la cei care au reală nevoie de mine(şi eu de ei), dar îmi face bine să ştiu că am prieteni ca tine.
      Mulţumesc!

    • Asta deja e un blog cu teme prea intime: cum să fie preoteasa, sau preotul, sau copiii lor…eu sunt pentru o gândire mai echilibrată.
      Sunt departe de trăirile expuse acolo, eu sunt o păcătoasă, nu excelez în vre-un fel şi nu-mi place să privesc in ograda familiilor preoţeşti, defapt a nici unei familii.
      Fiecare îşi are drumul şi urcuşul ei.

  1. Bravo Cammely! Si eu cred ca epateaza,parafrazand-o pe recent eliminata de la npm,Elena.Aproape de a se erija in ingeri.Sunt oameni si nimic din ceea ce este omenesc,nu le este strain.
    Ma deranjeaza si acei teologi la baza,gen Bichir.Deruteaza oamenii si platesc oprobiul public si acei preoti care nu doresc publicitate.

    • Asta îmi aminteşte de o discuţie între mămicile care îşi lăudau copiii care mai de care, toţi erau mici genii.
      Eu stăteam şi admiram arhitectura bisericii.
      Una dintre ele, văzându-mă mai „neajutorată”, a încercat să mă introducă în „elită” întrebând:
      -Şi fetele tale?…
      -Nu prea e mult de spus, eu… am copii normali!

Lasă un răspuns

