Am primit un premiu

https://i1.wp.com/i178.photobucket.com/albums/w264/excespervers/superior_scribbler_award-1_stella.jpg

regulile acestui “concurs” :

1. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa dea mai departe premiul la 5 prieteni bloggeri speciali

2. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul de la care a primit premiul.

3. Fiecare Scriitor Superior trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul

4. Fiecare Scriitor Superior care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List

E greu, pentru că sunt mulţi cei pe care am dori să-i „premiem”, dar am optat pentru:

1. rătăcită’n labirintul vieţii

2.Preot Gabriel Ţuţuianu şi  laur

3. Aura şi Shari’s blog

4. http://nicolaesteinhardt.wordpress.com/ şi ramura înflorită

5. http://www.sfintiiarhangheli.ro/node şi O PICATURA DE SUFLET

10 răspunsuri la „Am primit un premiu

  1. vai, toata lumea e onorata, asadar sunt nevoit sa intru in turma.
    deci, si eu sunt onorat! onorat ca ma numiti laur! onorat ca ma cititi! onorat ca ma pomeniti in rugaciuni (daca nu o faceati, incepeti de acum).

    cu drag,

    laur
    scriitor inferior

    • Este foarte adevărat că niciun blog creştin nu îşi propune „strângerea de aprecieri”, dar rămânem în turmă ca să ne adăpăm din acelaşi izvor.

      Când am primit eu această „onoare”, am specificat că nu mă rog niciodată pentru succes/aprecieri, ci pentru credinţă, aceasta probabil a fost şi motivaţia pentru care n-am dorit să rup firul comuniunii cu semenii.

      M-am gândit mult dacă să-mi permit să vă „nominalizez”, mă bucur că sunteţi îngăduitor (acum mă simt ca asinul din turmă). Cât desre „laur”, iertaţi scăparea, aşa aţi apărut întâi domnia voastră, pe blogul meu.

      Oricum, ideea era că am apreciat omul frumos, care-şi permite un zâmbet părintesc şi văd că nu m-am înşelat.

      Doamne ajută.

Lasă un răspuns

