Facem cadouri în funcţie de vicii sau de pasiuni?

De vorbă la un ceai, nu cel de la” ora 5″, am ajuns la discuţii legate de aniversări.

Aproape toţi au căzut de acord că este mult mai greu să alegi un cadou pentru bărbaţi decât pentru femei.

Cred că se poate şi altceva  mai bun decât o sticlă de alcool şi filme xxl, spunea sarcastic cineva din grup.

https://i0.wp.com/i733.photobucket.com/albums/ww338/cristiansen/funny-pictures-big-brother-cat-bull.jpg

Sigur că se poate.

Cel mai uşor mi se pare să cunoşti bine pasiunile  sau hobbyurile persoanei în cauză (nu  viciile lui), iar ele pot fi multiple fie că e vorba de acvaristică, numismatică, sport, motociclete, istorie etc.

Până la urmă o carte este întotdeauna un cadou de suflet.

Acum mi-am amintit de o combinaţie între sport şi istorie.

Prof. Vasile Lupasc este combinaţia perfectă, de şase ori campion mondial la karate şi Mare Maestru Internaţional în arte marţiale tradiţionale ne propune cartea „Răstignit între cruci” sau „Viaţa şi după viaţa lui Vlad Vodă, căruia norodul i-au zis Ţepeş”.

„In scrierile sale reuseste in mod fericit sa imbine studiile din cele doua domenii, conturand o lume a vechilor razboinici, clara, convingatoare si mai ales palpitanta.

„Eram acum câtiva ani la un mare turneu sportiv. Mã încãlzeam si simteam cã explodez de energie. Stiam cã voi câstiga! Am mers in coltul sãlii pentru meditatie. Am închis ochii si înaintea mea a apãrut ca de fiecare datã câmpia de la Cãlugãreni cu aerul ei vãlurit de cãldurã.
In seara aceia am început sa scriu o mie de cãrti despre o mie de eroi care nu ne lasã sã ne simtim inferiori, sã pierdem… Aceasta este prima dintre ele… ”

Ce ziceţi, sună destul de captivant?

Vă las pe voi să vă gândiţi la cadouri pentru bărbaţi.



Lasă un răspuns

