Susţine-i pe Paula Seling şi Ovi în cursa Eurovision!


Paula Seling şi Ovi sunt pe ultima sută de metri privind participarea în competiţia cântecului european. TVR va transmite în direct toate cele trei competiţii de la Oslo, semifinalele de astăzi şi din 27 mai şi finala concursului, din 29 mai, la TVR 1, TVR Internaţional şi TVR HD, de la ora 22.00. Românii vor avea drept de vot doar în 27 și 29 mai, iar cei din străinătate care doresc să voteze piesa României, “Playing With Fire”, vor trebui să urmărească transmisiunea televiziunii publice din ţara în care se află.

Îi puteţi susţine şi voi trimiţând gândurile voastre de încurajare pe blogul emisiunii sau la adresa topromanesc2009@gmail.com. Gândurile voastre vor ajunge la cei doi.

După Eurovision, află ce loc vor ocupa cei doi cu piesa care reprezintă România la acest concurs la TOP ROMÂNESC,cel mai longeviv clasament de muzică românească realizat la Radio România Actualităţi, duminică, 30 mai, de la ora 13.15!

Echipa Top Românesc, 25 mai 2010

Am preluat articolul din sursa http://corina-roth.blogspot.com/2010/05/sustine-i-pe-paula-seling-si-ovi-in.html

Probabil că am să urmăresc şi eu evoluţia lor, mai ales că Paula e maramureşeancă.

Azi am uitat să urmăresc, mi-am pierdut vremea urmărind „Criza datoriilor suverane„-sub regia lui Traian Băsescu.

4 răspunsuri la „Susţine-i pe Paula Seling şi Ovi în cursa Eurovision!

    • NONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
      Ce bine-mi pare sa te reîntâlnesc.
      Zilele acestea am fost prinsă în tot felul de activităţi dimineaţa, poate prind o zi mai liberă să ne vorbim niţel.
      Salutări familiei.

  1. Hai sa dam mana cu mana,intr-o singura simtire,sa-i transmitem Paulei o energie pozitiva!

    Tati lui Josh este in Spital.

    Totul este verde..

    Vorbim,of course!

Lasă un răspuns

