Modele de viaţă

https://i0.wp.com/www.razbointrucuvant.ro/wp-content/uploads/2009/06/agios_ioannis_o_xrysostomos10.jpg

Iată două modele care au urmat învăţătura lui Hristos.

Sfântul Apostol Pavel

„Căci va veni o vreme când nu vor mai suferi învăţătura sănătoasă ci-dornici să-şi desfăteze auzul-îşi vor grămădi învăţături după poftele lor, şi îşi vor întoarce auzul de la adevăr şi se vor abate către basme. Tu fii treaz în toate , suferă răul, fă lucru de evanghelist, slujba ta fă-o deplin! Că eu mă jertfesc şi vremea despărţirii mele s-a apropiat. Lupta cea bună m-am luptat, călătoria am săvârşit , credinţa am păzit. De acum mi s-a gătit cununa dreptăţii, pe care Domnul îmi va da-o în ziua aceea, El, Dreptul Judecător, şi nu numai mie, ci şi tuturor celor ce au iubit arătarea Lui”(II Tim 4,3-8)

Sfântul Apostol Petru

Biserica este chemată „să proclame Evanghelia în total respect faţă de libertatea oamenilor (pe care o revendică şi la care ţin foarte mult, datorită mai ales, orgoliilor), prezentând-o ca o propunere făcută de Dumnezeu omului liber, propunere care cere adeziunea omului. Proclamarea mesajului creştin trebuie deci făcută cu vigoare, dar şi cu smerenie şi delicateţe, fără tentative mai mult sau mai puţin mascate de a forţa libertatea oamenilor. Sfântul Apostol Petru în prima sa Epistolă recomanda primilor creştini – care se găseau într-o situaţie similară sub anumite aspecte celei de azi, să fie „pregătiţi tot timpul a răspunde la oricine le va cere să dea socoteală despre nădejdea voastră, însă cu blândeţe şi cu frică, şi cu bunăcredinţă” (I Petru 3, 15).”-*articolul întreg în sursa http://www.lumeacredintei.com/sct_3/st_787/navPage_1/secularizarea_propune_idei_cretine_care_au_devenit_nebune.htm

Lasă un răspuns

