Dispozitie de schimbare

Caldura mare.

Ana si sotul ei isi sorbeau  ceaiul, pe terasa.

-In ultimul timp ai avut tendinta de izolare, hai sa mai iesim si noi putin, ii spune el.

-Ti se pare, doar m-a molesit caldura, insa daca vrei, iesim mai spre seara, pe racoare.

-Bine, ai promis, nu uita…

Parcul e asa cum ii place Anei, multa, multa verdeata si liniste.

Mergand la bratul sotului ei, isi aminteste de clipele frumoase din tinerete, cand tot asa se plimbau prin parc, tinandu-se de mana.

-La ce te gandesti? Esti tacuta.

-Imi aminteam de doi tineri care se plimbau prin parc si isi faceau planuri de viitor. Erau atat de entuziasti… doar la gandul ca viitorul il vor consuma impreuna se credeau invincibili.

-Aha, inteleg. Nu cumva tinerii aceia au ajuns sa regrete ceva?

-Din punctul meu de vedere, nu regret nimic, raspunse Ana zambind.

-Eu parca regret…(Ana il mustra din priviri). Regret ca nu putem da timpul inapoi, sau macar sa-l oprim uneori.

-Vorbesti ca o babuta, ce nevoie ai avea de un return, fiecare clipa isi are farmecul ei.

Deodata el exclama:

-Ia uite, cu cine ne intalnim!

Ana se bucura sa intalneasca familia Gatan, se opresc impreuna la o terasa.

Dupa doua ore s-au reintors acasa, el relaxat, ea tacuta.

-Ei, ce zici, nu-i asa ca a fost placuta plimbarea, o intreaba el?

-Plimbarea da, intalnirea nu!

-De ce, ce nu ti-a placut?

-M-am simtit ca ursul la masa. SINGURA. Din cand in cand ea m-a mai intreba cate ceva, se uita la mine dar va asculta pe voi.

https://i2.wp.com/poze.haios.ro/sim_images/poze/2008_11/poze_haioase_funny_photos_0046319001226586791491c3aa70b502951257415.jpg

-Ei, acum si tu, ne urmarea pe noi…de unde ai dedus tu asta?

-Simplu, in timp ce incercam sa-i raspund, ea se implica in discutia voastra. Ceva de genul zi inainte ca te aud. Cu alte cuvinte dialog de complezenta. Urasc aerele acestea binevoitoare.

-Hai, lasa nu te mai supara, femeile ignorate acasa incearca mereu sa epateze in public.

-Oho si inca ce public! De parca erati doi masculi feroce…Hai sa fim seriosi, aici e vorba de cu totul altceva, de lipsa de bun simt!

Acum o sa ma intelegi de ce nu-mi face placere sa socializez, prefer sa stau acasa in bancuta mea,  sa citesc o carte, sa-mi imaginez ca lumea e mai frumoasa, ca oamenii sunt ingeri. Universul meu ma incape perfect, nu mai am de scos sau de adaugat nimic. Ii multumesc lui Dumnezeu ca imi da puterea sa ajut pe cei ce apeleaza la ajutorul meu, dar cam atat, nu am nevoie de nimic mai mult si nici nu-mi doresc sa intretin relatiile prin socializari.

-Asadar nu mi s-a parut, in ultimul timp te autoizolezi.

-Poate ca da, poate ca nu mai am timp suficient pentru mine, incerc sa ma ajung din urma…

-Asta cum sa o inteleg?

-Uneori simt ca am galopat, ca trebuie sa pun in regula functionarea anevoioasa din sufletul meu. Cred ca Dumnezeu a avut destula rabdare cu mine, e timpul sa mai fac si eu ceva!

 

8 răspunsuri la „Dispozitie de schimbare

    • Aici, chiar m-ai nimerit.
      Am o stare de „nestare”, iar nu-mi văd copila anul ăsta…
      Ai noştrii tineri ne cam lasă, că drăguţul nostru STAT îi ajută doar la „stat”, nu prea îi ajută cu locuri de muncă.
      Vărul ei, şef de promoţie(UBB Cluj), master de 10, doctorand…e portar la o firmă privată, se încăpăţânează să lupte cu „viaţa în ţară”. Super patriot, nu?!

  1. -Asta cum sa o inteleg?

    -Uneori simt ca am galopat, ca trebuie sa pun in regula functionarea anevoioasa din sufletul meu. Cred ca Dumnezeu a avut destula rabdare cu mine, e timpul sa mai fac si eu ceva!

    • Vorbe…
      Faptele ne omoară!
      Încă tot mai are răbdare că tare grea e deşteptarea.
      Ştii tu: „Deşteaptă-te române(creştine)/Din somnul cel de moarte!”

  2. Asadar nu mi s-a parut, in ultimul timp te autoizolezi.

    -Poate ca da, poate ca nu mai am timp suficient pentru mine, incerc sa ma ajung din urma…

  3. Cammely,
    ii transmit felicitari varului doctorand pentru confirmarea valorii sale,situandu-se in varful piramidei.
    Apreciez demnitatea sa de a cugeta in liniste,fie si in postiura de portar care nu-i anuleaza valoarea.
    Cu asemenea arme,va gasi fagasul potrivit,aici sau oriunde in lume,te asigur!
    Dezvoltam la un telefon,cat mai curand,pe fix.I call you,soon.Maybe Saturday,in the afternoon or in the evening.I prefer Saturday.Can you,Saturday?
    Leave a word ,here! Tnx.

    • Esti o idealista. E bine sa poti visa, altii sunt mai pragmatici, pe principiul-Do it now or never!

      Astept telefonul.
      In principle, yes!
      But until Saturday may occur more…Maybe Saturday, in the evening!
      *Spre seara sigur sunt acasa, s-ar putea sa plec dimineata la parinti.

Lasă un răspuns

