Uneori, trebuie sa reamintesti unor oameni ce au facut altii pentru ei

2 răspunsuri la „Uneori, trebuie sa reamintesti unor oameni ce au facut altii pentru ei

  1. Bună Ziua, doamnei Cammely !
    ~
    Cineva (o doamnă) s-a retras cu „inspiraţie poetică” ! M-a scos de pe Bloggrol, iar în poezie, neexplicit, mă acuză de minciună şi injurii ! Cu puţin timp înainte de „poezie”, a procedat EXPLICIT prin Messenger !
    Îmi aduc aminte că i-am spus de Clonă ! (Ce o fi înţeles însă … ?!)
    Acest aspect mă deranjează CUMPLIT, mult mai rău decât faptul că NU am comentatori !
    Titlul acestui articol al dvs. îmi aminteşte de 100Ro, … unde am fost acceptat, şi probabil că urmează SĂ FIU PĂRĂSIT şi de ei !
    ~
    În aceste condiţii … nu pot să mai comentez nicăieri şi probabil că MĂ VOI ÎNCHIDE (absurd !) … spre a publica DOAR … spre mine ! (O INEPŢIE ! … gândurile MELE, mi le cunosc ! … ar însemna să nu mai public nimic !)
    Sunt în impas (îmi este dor … de nevastă, de fetiţă care sunt la ţară ! … de TOŢI cei dragi, plecaţi … la ElaEL !)
    Am venit să-mi cer scuze … în caz că nu mă răzgândesc !
    ~
    Cornelius,

    PS: … sau, voi continua INSIPID, neutru, GOL si SEC, plus comentarii de „complezenţă” … ,

Lasă un răspuns

