Ajunge zilei rautatea ei

Vecinul meu este colectionar de cactusi, ii ingrijeste si ii altoieste cum stie el mai bine.

Florile cactusilor sunt superbe, dar cati stim ca sunt si cactusi cu fructe comestibile?

Plini de spini dar cu miezul moale, par cea mai buna combinatie!

Poate stiti si voi de sabra.

https://cammely.files.wordpress.com/2010/08/panasonicdiferite170807068.jpg?w=300

Iata doua poze cu acest fruct de pe blogul http://collector-blogolog.blogspot.com/2010/06/sabres-tabar-fruct-de-cactus.html

https://cammely.files.wordpress.com/2010/08/cut2.jpg?w=300

Unii spun ca Sabra înseamnă născut în Israel, altii spun ca „in Israel cuvântul Sabra sau Țabar (în limba ebraică) se foloseștepentru a denumii copii care sunt născuți aici. Asemănarea se folosește pentru a caracteriza felul lor de a fi, aprig și înțepător pe dinafară și dulce pe dinăuntru”-http://collector-blogolog.blogspot.com/2010/06/sabres-tabar-fruct-de-cactus.html, eu stiu ca, tradus din  ebraica, sabres inseamna sabii.

Indiferent cum o fi, frucul este gustos.

In Tel Aviv, am vazut acest fruct pentru prima data, aratau zic eu,  ca perele.

Oarecum e normal sa gasim acest fruct in zona desertica, doar e o specie de cactusi.

Nici in desert Dumnezeu nu te lasa fara hrana, s-a ingrijit de toate,  minunate sunt lucrarile mainilor Lui, El ne-a pregatit comoara cea adevarat, iar noi parca suntem setati numai spre grijile zilnice ale acestei lumi si suntem in stare sa facem multe pentru ea, pentru realitatea materiala a lumii insa prea putin pentru viata viitoare, pentru a ne deschide orizontul spiritual către Dumnezeu.

„Cautati mai intai imparatia lui Dumnezeu si dreptatea Lui si toate celelalte vi se vor adauga voua. Nu va ingrijiti de ziua de maine, caci ziua de maine se va ingriji de ale sale. Ajunge zilei rautatea ei”-(Mt.6,33-34)

7 răspunsuri la „Ajunge zilei rautatea ei

  1. Sunt multe fructe pe care n-am ajuns încă să le gust… dar sunt totuși foarte fericit că Dumnezeu îmi dă suficientă înțelepciune să mă pot bucura de cele pe care le am la îndemână 😉

  2. „Ajunge zilei rautatea ei”?… Cuvintele astea sunt…sublime. Cat despre cactusi, cand vine vorba de aspectul culinar, eu nu ma cam dau in laturi de la nimic 😉

    • Si eu zic ca sunt sublime, niciodata nu poti sa le patrunzi profunzimea, decat poate atunci cand scarbit de toate cele, iti regasesti linistea in lucruri uneori atat de marunte, care pana atunci au trecut neobservate, incat incepi sa simti cu ochii si sa vezi cu inima…..

  3. Hmmm ,foarte bune aceste fructe,daca le mananci in tarile unde cresc ele normal .
    Eu am mancat in 2001 prima data aceste fructe ,eram in Malta .
    Am incercat in anii urmatori sa cumpar de la noi din tara din magazinele mari ,insa gustul nu era acelasi ca cele mancate in Malta .

Lasă un răspuns

