POLOJÉNIE

Intr-o zi am facut Romanian bike tour, printre bloguri. Stiti, ca omul neinitiat care doreste sa vada Tu ce fel de blog ai? Cineva m-a intrebat Pentru cine scriu eu?

Sincera sa fiu nu mi-am pus niciodata intrebarea aceasta. O fi fost Solutia mea de iesire din criza spirituala. Mi-am zis ca poate au scris altii De ce avem nevoie pentru a fi fericiti

Asa am aflat ca poate fi considerat fericit cel ce stapaneste Arta de a darui.

Nu sunt un om sociabil mereu, am si eu momentele mele.Cand am deschis blogul, m-am temut ca nu cumva sa simt Gustul amar al esecului

Imi este mult mai usor sa ma exprim cantand si fara sa stau pe ganduri am inceput sa fredonez:

Cu creionul pe hârtie
O păpuşă-am desenat/
O schimbare de directie, simt ca am nevoie de ajutor.
Am închis îndata ochii
Şi pe tine te-am visat/
nu stiu de ce aveai insa chipul meu, poate ca sa rezolvam Egalitate intre barbati si femei?
O păpuşă din hârtie
Vreau acum să construiesc/
macar atat pot face si eu pentru Un nou inceput
Şi atunci cand va fi gata
Ţie-am să ţi-o daruiesc/
de dragul unor amintiri/amintiri-din-copilarie-ii/

Ce păcat, nu are grai
Să vorbească ea cu tine/
ca poate ati rezolva mai usor /jurnal/jurnal-saptamanal-
Ţi-ar fi spus din partea mea
Tot ce eu nu aş putea/
despre serile pierdute in casuta ta virtuala pentru Cateva raspunsuri

Ceasul meu cu sonerie
M-a trezit abia în zori/
ca sa apuc sa ma inscriu la CONCURS ! ! !
Desenasem pe-o hârtie
O păpuşă şi trei flori/
florile erau pentru ca sa le arunci in valurile blogului tau- http://blog.bogdanepureanu.ro

Dar tocmai cand mi-am pus speranta in Bogdan Epureanu , imi spune” Nice guy no more”. Si atunci va intreb eu pe voi, in cine sa-mi mai pun speranta cand am nevoie de un ajutor pentru a afla cateva Sfaturi pentru bloggeri ?

Of, si imi placea atat de mult tipul, avem gusturi muzicale comune si in multe privinte gandim la fel… N-oi fi eu Fata perfecta, dar nu ii ceream o relatie, vroiam doar sa ma invete si pe mine Arta de-a invinge!

Nu trebuia sa-si faca griji, nici daca ar fi fost asa, pentru ca eu stiu ce inseamna Importanta independentei intr-o relatie.

Acum ce mai pot sa fac?

Nimic.

Inapoi in ring!

Am sa tot scriu asa in neantul virtual, fara Planuri de viitor.

Ma simt ca ratusca cea urata, nu ma vrea nimeni, numai mama sarmana… La multi ani, mama!

Aha, sa nu uit Bogdane, Nu avem voie sa uitam, nici Eu nu fac link exchange cu oricine. Sic!

Asta a fost Sfarsitul unei povesti.

Sper ca v-am starnit curiozitatea pentru blogul lui Bogdan.

The End.

N-am scris pentru concurs (cu deplasarile la date impuse nu ma impac deloc, niciodata nu stiu ce imi aduce ziua de maine…) ci pentru ca ti-am citit articolele si mi-au placut.

11 răspunsuri la „POLOJÉNIE

      • Aaa… si iar cu P.S. apropo de lol-ul tau de pe blogul meu – cele trei perioade (si locatiile respective) sunt date cand merg eu acolo si le-am ales pe acestea pentru premiu/ii pentru ca mi-ar place sa il/o/ii cunosc si eu personal pe cel/cea/cei ce vor castiga. 🙂

      • Si cine zicea ca n-am noroc…? Pe unii „ii citesc” dintr-o… privire 😳
        OK, eu o sa fiu alaturi de voi cu gandul, sa inchinati un pahar si in cinstea mea 🙂

  1. cammely, mi-a mers la inimă precizarea ta cu noi, ardelenii… i-am tot spus lui Bogdan că l-am citit din scoarţă în scoarţă şi uite că nu sunt singura!!! baftă multă îţi doresc, e un review tare fain!

    • No, lasa ca si pe noi ne mai citeste lumea, chiar daca nu prea comenteaza 😉 Eu sunt una dintre cele care te citeste 😆
      Multam fain, ma bucur ca ti-a placut.
      Cat despre blogul lui Bogdan, ce putem zice? Ce-i fain ii fain, asta e.

  2. Asa se intampla cand ai material bun de lucru, un pic de inspiratie si placere sa te exprimi. Fain tare articolul! 🙂

Lasă un răspuns

