Cu tine, Doamne

Omul se realizează prin trei dimensiuni:

1. Prin propria lui zidire după chipul lui Dumnezeu.

2. Prin operele lui.

3. Şi prin urmaşi: fii sau ucenici

Părintele Constantin Galeriu
(1918-2003)

PETRE ŢUŢEA

Părintele Galeriu, când vorbeşte, te conectează la Dumnezeu. În comparaţie cu el, ceilelţi preoţi nu predică, silabisesc… Eram odată cu nişte tineri, nu mai stiu despre ce le vorbeam, şi unul sare şi îmi zice admirativ: DomnuleŢuţea, vorbiţi de parcă aţi fi Părintele Galeriu! Eu, care înclin să mă cred genial, era gata să mă supăr… Pe urmă, gândindu-mă mai bine, m-am simţi onorat!-http://www.ceruldinnoi.ro/pages/Constantin_Galeriu.htm

Lasă un răspuns

