Duduia rubensiana

Mersi teo, tocmai mi-ai amintit de ultimul consult, trebuia sa fac ceva cu reteta aia 😆 , dar nu asta e problema, oricum acelasi tratament inutil il servesc de cativa ani buni 😉 , ce ti-e si cu medicina asta…
Sa va  povestesc si eu de ultimul consult.
Stateam cuminte la „coada” cand apare o duduie in halat alb sa ne informeze ca azi e prima zi dupa concediu a doamnei doctor si s-ar putea sa nu apara, sau sa apara cu intarziere. Asa a si fost, a aparut „cu intarziere”, dar eu ma inarmasem cu rabdare, eram a 5-a la rand, nu-i rau. Nervii mei au fost insa pusi grabnic la incercare, cand o rubensiana de cum si-a facut aparitia a si intrat la „duamna doctora”-cum mi-a spus ulterior 🙂
Eu care, caut sa accept cu duhul blandetii, toate mitocaniile de moment ale semenilor prea grabiti, era sa iau foc, cand aceasta scoate capul din cabinet si mai striga 2 persoane sa intre. Pai, mai soro, cum vine asta, nu-i destul ca te bagi ca nesimtita, mai pui pile si pentru altele?! Atat mi-a fost calmul…
-Doamna, strig eu, va saluta atomii de oxigen toti neuronii creti (asta in caz ca n-ar fi observat pe nimeni in sala de asteptare).
S-a produs ilaritate, lumea radea. Si uite asa m-am facut eu de tot Chaplinul, de radea tot „oxigenul” salii de asteptare, dandu-si coate si privindu-ma cu spranceana ridicata.

La iesire, rubensiana a venit ata la mine sa-mi spuna „va rog sa ma scuzati, dar am vorbit cu duamna doctora la telefon, ca altfel nici nu venea azi (mai, mai  sa fac o reverenta) si mi-a zis sa intru cu duamnele ca e urgenta. Imi dau seama ca v-ati inervat, v-a auzit si doctora ( toata tremur, na ca m-a si speriat 😆 ) dar, daca n-asi fi vorbit cu doctora, n-asi fi intrat”.

Da-mi Doamne rabdare, sa nu-i musc capul cu toti neuronii creti!

*Iertare pentru emoticoane, dar un astfel de subiect nici nu merita altfel tratat!

13 răspunsuri la „Duduia rubensiana

  1. Ha ha ha, asta cu atomii de oxigen si neuronii creti m-a dat pe spate, originala, nu alta! :)) S-a notat! 😉 Emoticoane mai folosesc si eu, ca de aia au fost inventate :p Mi-a placut mult cum ai scris, stilul tau, nu ma asteptam, sincer 🙂

    • Nici eu nu ma astept la multe reactii pe care, din pacate, trebuie sa mi le asum.
      Mai copii, pupa-v-ar binele sa va pupe, radeti de greseli, dar nu le aplicati.

      Cat despre emoticoane, depinde de subiectul articolului, e precum spunea un bun prieten „un preot care lungeste cuvantul sau de invatatura, uitand sa se opreasca, nu numai ca plictiseste, dar nici nu obtine roade. Cine nu te indeamna la exegeza dupa 10-15 minute, nu va reusi nici daca va vorbi neintrerupt o ora”. Insa in cealalta extrema se situeaza cei de care nu te mai saturi sa-i asculti oricate conferinte interminabile ar avea. Asa e si cu emoticoanele, cine nu transmite nimic prin articolul scris, nu-l pot salva nici cele mai expresive emoticoane, insa sunt altii pe care ii simti si ii savurezi indiferent ce arsenal de imagini, filmulete, sau emoticoane aplica.

      Eu, sunt coplesita de stilul tau si ma impresioneaza, uneori pana la lacrimi ;).

  2. Foarte, foarte bun articolul. Pacat ca o asemenea intamplare a stat la baza lui. Si da… asta cu neuronii creti e super, am notat-o si eu si chiar am sa o folosesc la prima ocazie.

    • Buna diminetata Yana, multam de aprecieri, dar sa nu folosesti jignirile pentru ca nu asta ne ridica valoric.
      Am si eu, iesirile mele, care nu numai ca nu ma onoreaza, dar ii mai si smintesc pe altii. Iertare.

      • Buna dimineata Cammely, ai dreptate. Din pacate, eu am mult de umblat prin spitale si crede-ma ca m-am saturat de intamplari de genul acesta. Daca nu mai ai catodata si iesiri ca cea descrisa de tine…nu se poate. Nu suntem facuti din piatra si oricat de buni am fi, tot mai avem si momente din astea.

  3. să ştii că mi-ai adus şi mie zâmbetul… abia ce am intrat în casă (deşi cică ar fi trebuit să ajung mai devreme) şi se cam duce praful de pe tabieturile mele de vineri… dar pe la prieteni trec… şi uite că zâmbesc.
    atomii şi neuronii creţi i-am notat şi eu, să-i spun celor care au nevoie. şi-s mulţi! 😯

Lasă un răspuns

