La Breaza

Cu o zi inaintea sarbatorii  Sfintei Maria (Mica) am plecat la manastirea Breaza.

Indata ce am coborat din masina am simtit aerul curat si picurii de ploaie care m-au revigorat instant. Uitand de durere m-am indreptat spre poarta manastirii, asi fi vrut sa alerg, dar coloana nu ma lasa.

Clopotnita care este si poarta de intrare in manastire ne primeste cu  icoana Sfintei Treimi(hramul manastirii).

Gingasele floricele stau alineate de o parte si de alta a aleii spre biserica, in dreapta insa e drumul spre bisericuta de lemn si mormantul(in renovare) parintelui Florea Muresan.

Las imaginile sa vorbeasca, poate o sa simtiti putin din linistea serafica…

Dupa participarea la Sfantul Maslu, durerea m-a lasat, dovada ca in urmatoarea zi am-trecut-si-prin-poiana-soarelui/.

“Este cineva în suferinta ? Sa se roage… Este cineva bolnav între voi ? Sa cheme preotii Bisericii si sa se roage pentru el ungându-l cu untdelemn în numele Domnului. Si rugaciunea credintei va mântui pe cel bolnav si, de va fi facut pacate, se vor ierta lui”. (Iacob 5, 13-15)

3 răspunsuri la „La Breaza

  1. Ma bucur,pentru tine ,pentru inspirata si eficacea evadare,de ziua onomasticei tale.Imaginile bine alese vorbesc in soapta si aduc acel dram de liniste de care avem nevoie.Pentru o clipa,m-am asezat langa tine,in tacere.Ssssst….

Lasă un răspuns

