Grija pentru copii

De cele mai multe ori nu suntem atenţi la cat de mult timp işi petrec copiii în faţa televizorului şi a calculatorului şi mai ales la ce urmăresc ei. Despre violenţa desenelor animate am citit în http://gabrieltzu.wordpress.com/2008/11/07/violenta-desenelor-animate/.

Părintele ne propune cartea lui Virgiliu Gheorghe “Influenata televizorului asupra mintii copilului”, iar pentru copii

http://www.cartiortodoxe.ro/nou/scriecarte.php?poza=cdsophia2

http://www.cartiortodoxe.ro/cartea-carte/1102-cele-mai-frumoase-153-de-istorisiri-minunate-adunate-de-la-sfintii-parinti-.html

6 răspunsuri la „Grija pentru copii

  1. Pingback: Dacă tu… « Blogul lui Teo Negură·

  2. Doamne ajuta!
    Cammely,in timp ce ascultamsi priveam acest articol ,am retrait fericirea de a-l creste pe Ioan.Parintele Duhovnic vazandu-l in Biserica ,in carucior,apoi copacel-copacel,mi-a spus cam pe la sase ani ca este timpul sa-i las o usoara libertate,sa nu-i iau agresivitatea si sa-l urmaresc din umbra.N-am indraznit sa-i cer alta explicatie,dar acum inteleg.Sper ca inca sunt ingerul lui…ca bunica..de acolo din umbra…Hei mama,tu ai fost de trei ori inger pentru fetele tale…si mai esti inca.Cum te va metamorfoza postiura de mamamare,nu am curaj sa-ti scriu aici..poateintuiesti si ma fugaresti …

    • Doamne ajuta!
      Eu deabia astept „postiura de mamamare”, dar copilele mele ma lasa sa visez doar, ca nu se grabesc la maritis 😉

      Ioan deja e cavaler, il pupam mai discret sa nu ne vada nimeni, „ca nu face bine la imagine” 😉

Lasă un răspuns

