În loc de noapte bună

http://www.youtube.com/watch?v=ci94u888tQM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=JyLugbeFyEM&feature=related

Faza cu împinsul autocarului(dinspre sfârşitul filmuleţului) îmi aminteşte de o situaţie similară, am păţit-o şi noi când ne-am întors dintr-o excursie. Eram  undeva între localităţi şi după încercările eşuate ale şoferului de a găsi „hiba  autocarului”, ne-am hotărât să-l  împingem până la prima localitate ( de unde am fi putut da un telefon să trimită un alt autocar după noi).

Îmi amintesc feţele morocănoase ale studenţilor, dar i-am animat rapid propunându-le fetelor ca în timp ce băieţii împing de autocar, noi să cântăm Fetele de la Căpâlna. S-au distrat mai ceva ca în reclama http://www.youtube.com/watch?v=diQZCeipCno&feature=related

Mai are cineva amintiri din „epoca de aur”?

14 răspunsuri la „În loc de noapte bună

  1. Am luat parte la multe cenacluri, e drept, dupa revolutie, cand se numeau „Totusi iubirea”. Era poezie si muzica, era si nationalism, dar eu fiind din Targu-Mures, nu-mi putea refuza asa ceva…

    • Poezie, muzica, nationalism chiar, dar eu fiind din Satu Mare, la fel ca tine, nu-mi puteam refuza asa ceva si cu toate astea imi amintesc ca si elevii de la Liceul maghiar participau in numar mare la astfel de seri culturale. Cenaclul Flacara era totusi celula noastra comuna de dezertare. Doamne, ce vremuri si cat de autentica ramane muzica de calitate dupa atatea decenii, ne-a placut noua si uite ca place si copiilor nostrii si inca cine stie cator generatii…

  2. cred că iulia iosipescu pe care ți-o propusesem la mine a fost scânteia care a generat acest dor, această amintire… greșesc?
    pentru noi, cei care suntem tinerii bătrâni ai blogosferei, cenaclul a însemnat libertate, multă poezie, singurele manifestări pe stadioane permise, cu excepția celor care ne mâncau vacanțele pentru celebrele omagii… e greu de spus celor de-acum, cum așteptam să vină flacăra în oraș, ce minune să-i vezi pe hrușcă, șeicaru, bațu și baboi pe stradă…

    • Nu gresesti, ai dreptate.
      Si cei de acum, ma refer la cei care au gusturi mai fine, iubesc la fel folkul ca noi cei peste care s-au mai scurs anii…
      Copilelor mele le place, ascultam de multe ori impreuna, cantam impreuna, mai caram chitara dupa noi… 🙂

      • eu nu am voce… dar mai cânt uneori, mimez deseori… și îmi amintesc cu drag… vremuri de studenție când spre dimineața chefurilor noastre se cânta la chitară, ne apucau zorii prin munții iezerului și dorurile de gutuia partajului și câte și mai câte… era tare frumos. acum parcă ne grăbim…

    • Chiar daca sunt ceva mai mica, ascult cu mare placere piesele care se cantau la Cenaclul Flacara. Piesa lui Dan Andrei Aldea este una din preferatele mele, pentru versurile deosebit de frumoase si pentru vocea lui superba. Am adorat-o pe Tatiana Stepa…

  3. Pingback: M’s Movies – Three Rivers « M's blog·

  4. Pingback: Poveste de vis (5) « Blogul lui Teo Negură·

  5. Salut generatie in blugi…

    Imi placea poezia lui Adrian Paunescu,intitulata:,,In apararea Ioanei” Am s-o caut…si am s-o recitesc…

  6. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 34) « Blogul lui Teo Negură·

Lasă un răspuns

