Se poate

Sa mentinem dragostea pentru frumos, sa devenim rapsozii cantecului romanesc de pretutindeni. Se poate!

Priviti acest copil si interpretarea minunata a unui cantec cunoscut deja  de noi inca de la  regretatii Ion si Doina Aldea Teodorovici, dupa poezia poetului demn de pomenire Grigore Vieru.

9 răspunsuri la „Se poate

  1. da, draga mea, se poate. și nu mă mir și îmi amintești că ascult ion și doina aldea teodorovici destul de des… răsai este melodia mea dragă de la ei…
    îți mulțumesc de reamintire… și o împart cu tine. uneori, mi-e ciudă că nu am voce să pot cânta și eu.

  2. Pingback: Despre blogul lui Cristian Dima – o ruină cu parfum romanţat « Blogul lui Teo Negură·

  3. Minunată voce are fetiţa şi câte gesturi de artistă. Foarte frumos. Un copil frumos. Am văzut în mare şi despre ce e vorba pe acest blog şi nu am putut să nu îmi amintesc de Dan Puric şi cartea lui, mai ales că îmi este atât de aproape de sufletul meu. O zi frumoasă!

    • Saptamana trecuta am fost prin Moldova si am vazut cartea lui Dan Puric – Omul frumos, la unul din magazinele manastirii. Eu o am deja cu autograful maestrului, de aceea am preferat sa cumpar Savatie Bastovoi-Diavolul este politic corect.
      Ideea blogului cam asta a fost- OMUL FRUMOS din noi.

      O zi frumoasa si tie!

  4. Pingback: Grădina Labirint… (21) « Cristian Dima·

Lasă un răspuns

