Şi voi veni…

Noaptea îşi ţese tăcerile abisale. Eu alerg prin funinginea himerei, stropii grei îmi cad pe pleoape, inima işi bate amurgul. Mai stai, mai lasă-mi clipa s-o cern în amfora uitării, doar păsările paradisului să-mi cânte renaşterea şi ca Pasărea Phoenix– „Ridicându-se din propria Cenuşă, Pasărea a Îmbrţăişat Lumea, Viaţă din Viaţa sa Dăruindu-i” (Din Cartea Vietii)-  voi veni…, mai stai!

4 răspunsuri la „Şi voi veni…

  1. Pingback: Poveste de vis (6) « Blogul lui Teo Negură·

  2. Pingback: Împreună… « Cristian Dima·

  3. De când mi-ai trimis această minune… drept comentariu la una din postări, nu mă pot dezlipi de ea. Nici de imagine, nici de melodie. Cât despre versuri…
    Îţi mulţumesc frumos, încă o dată!

Lasă un răspuns

