Majoratul Sărbătorii Castanelor

Câteva imagini surprinse de mine din Concertul Cargo

Bun şi acum să vă urez şi poftă bună, ia priviţi ce s-a păpat la Sărbătoarea Castanelor

LISTA PRETURILOR LA CASTANIADA:

– castane – 4 lei / 100 grame;
Bauturi:
– bere – intre 2,5 si 3,5 / halba;
– florio – 4 lei / 100 mililitri;
– capucino – 1 leu / pahar;
– cafea – 2 lei / pahar;
– suc – 3 lei / pahar;

Mancare:
– mici – 2 lei / bucata;
– cartofi pai – 3 lei / 100 grame;
– hamsii – 4 lei / 100 grame;
– carnati picanti – 5 lei / 100 grame;
– pulpa pui – 4 lei / 100grame;

Distractie:
– carusel – 5 lei de persoana / 2 minute;

Uite şi două fete drăguţe, regret că poza a ieşit mişcată, dar le-am promis că o postez. Nu ştiu cine erau, dar dacă vor inntra pe blog, le salut.Alte imagini din citynews.ro:

GALERIE FOTO

GALERIE FOTO

Deşi am sărbătorit practic majoratul acestei sărbători, spectacolul de artificii (şi Cristian Anghel), anul acesta a lipsit. Criza.., bat-o vina!

Dana Anghel ne-a transmis mesajul fostului primar Cristian Anghel care ne spunea să ne bucurăm de această sărbătoare. Dana Anghel, a fost cea care a avut ideea realizării acestei sărbători acum 18 ani şi a fost pusă în practică de soţul său exprimarul Cristian Anghel, care a făcut o tradiţie din această manifestare cunoscută pe plan naţional şi internaţional.

Mesajul transmis de Dana Anghel la Castaniada

Imediat dupa retinerea sa a fost organizat si un miting de sustinere, dar, desi mii de persoane au iesit in strada si au strigat “Eliberati-l”, “Vrem primarul inapoi”, Anghel a ramas in puscarie. Soarta fostului primar  se afla in acest moment in mainile Curtii Constitutionale, asta dupa numeroase procese si recursuri care au avut loc.

“E o sarbatoare. Oamenii trebuie sa se simta bine. Atata cat este, doua sau 3 zile sa se simta lumea bine. Vremea sa tina cu noi. Sper sa nu se simta lipsa lui Cristian Anghel. Oamenii au dreptul sa se bucure de zilele acestea. Sunt necajiti ei tot timpul. Macar zilele acestea sa fie bine. Stiti ca speranta moare ultima. Nu as putea sa nu fiu optimista. Vreau sa fiu optimista.  E greu. Ii e greu si lui. E un om care are tarie si chiar si in momentele acestea a zis sa se transmita oamenilor de suflet, baimarenilor , un mesaj din partea lui, pentru ca si-ar fi dorit foarte mult sa fie aici. Ca de obieci, in fiecare an. Ce face Cristian Anghel? Date fiind conditiile, nu as putea spune ca foarte bine. Dar este tare, lucreaza, incearca sa ii ajute pe cei de acolo, incearca sa fie optimist in ceea ce priveste viitorul lui. Poate vine incoace„, a declarat Dana Anghel, la deschiderea manifestarilor din Consiliul Local.-http://www.citynews.ro/bucuresti/eveniment-29/prima-sarbatoare-a-castanelor-fara-cristian-anghel-94320/

Câteva imagini de la

Expo Flora 2010

https://i0.wp.com/www.emaramures.ro/FotoMaramures/Expo%20Flora%202010/flora-12.jpg

https://i0.wp.com/www.emaramures.ro/FotoMaramures/Expo%20Flora%202010/flora16.jpg

https://i2.wp.com/www.ziarmm.ro/wp-content/uploads/2010/09/expo-flora-2010-3.jpg

http://www.ziarmm.ro/sarbatoarea-castanelor-2010-expo-flora-in-imagini-vezi-galeria-cu-exponatele-de-anul-acesta-foto/

13 răspunsuri la „Majoratul Sărbătorii Castanelor

    • Aşa „trecută” cum sunt, tot nu ratez astfel de ocazii, pe lângă evenimentul în sine, îmi place să văd în jurul meu o mare de oameni bucuroşi, măcar câteva clipe.

      • No,d-apai doamna draga,se vede ca sunteti ,,trecuta” prin toate expozitiile,sarbatorile de toamna si zac eu ca bine-i ashe..no,va intreb amU:-bauta-ti si braga,ori ba?

      • Ca nu-i bine deloc, dar nici braga nu-i de Maramures 😉
        Ce ai zice de-o horinca de Maramureş? Este un produs 100% natural, obţinut prin dubla distilare a fructelor (prune sau mere), nu numai pentru a obţine 50% tărie alcoolică, ci şi pentru rafinarea şi purificarea gustului final.
        Asa ca mai bine toarna horinca bragagiu! 😆

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 35) « Blogul lui Teo Negură·

  2. mi s-a spus de multe ori sa vin la voi, la sărbătoarea castanelor. am tot promis, n-am ajuns.
    anul acesta uite ca ajung prin tine!
    iar florile… ca florile… de nespus!

    • poate anul viitor te decizi sa vi 😉
      sa stii ca anul acesta eu n-am vazut merele glazurate sau fripte si aveam asa o pofta dupa ce le-am vazut la tine …vai, vai! Bine ca nu-s gravida 😆

      • he, he… de mere era doar aspectul.
        nu promit ca o sa vin, dar… cine stie… poate ca, poate ca… suna tentant, teribil de tentant. si nu am mancat niciodata castane coapte. 😀

  3. De ce oare de toate evenimentele faine aflu doar dupa ce s-au intamplat si astfel imi pare rau ca nu am ajuns. 😛

    Oricum multumesc pentru fotografii; macar de data asta, de la distanta, prin intermediul tau, am putut totusi sa fiu spectator. 😛

  4. Mi-e ruşine să recunosc dar, nu ştiu cine este acest primar Anghel. Poate vă puteţi face timp să scrieţi mai multe despre dânsul.

    Citind ce aţi scris mi-am amintit despre fostul nostru primar. Nu l-am votat niciodată pentru că era PSD-ist dar, în aceea vreme cât ne-a fost edil, oraşul Vălenii de Munte a prosperat.

    Faptele meritorii ar trebui cunoscute.

Lasă un răspuns

