Intr-o lume de rezonante transcendente si paradiziace

Compozitorul Ciprian Porumbescu (n. 14 octombrie 1853, Șipotele Sucevei – d. 6 iunie[1] 1883, Stupca, azi Ciprian Porumbescu, județul Suceava).

Ciprian Porumbescu a fost fiul preotului ortodox Iraclie Porumbescu. Născut Iraclie Gołęmbiowski, acesta din urmă își schimbă numele de familie în Porumbescu în 1881./http://ro.wikipedia.org/wiki/Ciprian_Porumbescu

http://video.google.com/videoplay?docid=-1908066949941901762

18 răspunsuri la „Intr-o lume de rezonante transcendente si paradiziace

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 36) « Blogul lui Teo Negură·

  2. Saru’mina,Om Frumos!
    Am trecut pe aici.N-am vazut pentru ca aparatul asta nu vede,dar am citit:Ciprian Porumbescu si nu-mi mai trebuie altceva (acum),am citit Baia Mare si stiu ce-i pe acolo,cunosc multi OAMENI de acolo asa ca,deocamdata mi-e suficient.Poate ca alta data voi putea sa vad mai mult-nu prea m-a lasat blogul tau sa vad-.O sa mai vin.
    Mult bine,
    Alexandru.

  3. Pingback: Manifest pentru iubire! « Cristian Dima·

  4. Pingback: Bărbat închipuit ! « World of Solitaire's Blog·

    • Poate merg prea departe, dar eu zic că poate fi considerată o icoană a sufletului românesc.
      Vizita dumneavoastră în modestul meu colţişor de linişte, mă onorează. Mulţumesc!

  5. Pingback: Manifest pentru iubire! « atelierliterarieu·

Lasă un răspuns

