Un zâmbet, vă rog

 

În ultimele postări, se pare că era prea multă linişte şi tristeţe, vă datorez… un zâmbet

 

28 de răspunsuri la „Un zâmbet, vă rog

      • Ai toată admiraţia din partea mea. Mie dacă nu-mi aminteşte cineva de zilele de naştere, uit cu desăvârşire. Că bine zici, era să o uit pe a mea 😆
        Oricum n-ar fi pentru prima oară, o dată mi-am amintit după vre-o trei ore de curs, trecând absenţele, ce semnificaţie are ziua aceea pentru mine şi bine am făcut pentru că am avut timp să comand şi eu ceva, acasă mă aştepta un buchet imens de Iris. 😉
        Horinca vine sigur, ţineţi paharele să le umplu! 😆

  1. Ar putea sa fie un inceput al sfarsitului pentru indragostiti, daca nu ar exista adevarata comunicare care sa aduca intr-adevar o cina romantica pentru cei doi, chiar si fara sos…
    Stim ce curioase sunt pisicile.
    Uneori prea multa curiozitate strica. ;):)

    • Ar putea, dacă nu ar fi zâmbetul pus… în locul sosului 😉
      “Nu înceta niciodată să zâmbeşti, nici chiar atunci când eşti trist, pentru că nu se ştie cine se poate îndrăgosti de zâmbetul tău.” Gabriel José García Márquez

  2. A mânjit frumuseţe de mâţă cu sos… Şi mai vrea acum să se şi împace cu el? Nţ, nţ, nţ… nu mai papă el împăcare. 😆

  3. Pingback: Fiica toamnei « Cristian Dima·

      • Patru barbati si o femeie discutau intr-o cafenea:
        – Fiul meu este preot, zise primul, cand intra intr-o camera, lumea zice „O, Parinte”.
        – Fiul meu este episcop, zise al doilea, cand intra intr-o camera, lumea zice „O, Preasfintitule”.
        – Fiul meu este arhiepiscop, zise al treilea, cand intra intr-o camera lumea zice „O, Inaltpreasfintitule”.
        – Fiul meu este patriarh, zise al patrulea, cand intra intr-o camera lumea zice „O, Sanctitatea Voastra”.
        Vazand ca femeia isi sorbea cafeaua in liniste, cei patru o intreaba cu subinteles:
        – Ei bine?
        – Eu am o fiica, inalta, subtirica, masuri 90-60-90, cand intra intr-o camera lumea zice „O, Doamne!”

  4. Acum, înţelegi de ce, în loc de o mâţă-n casă, prefer o javră pe-afară?!
    Dacă e şi ziua ta, ce mai pot adăuga, decât: Mulţă sănătate! Celelalte chestii ţi le rezolvi tu, cumva!

  5. Pingback: Cântec de munte – Ardeu 5 « Cristian Dima·

  6. Culmea limbii franceze: Sa-ti otravesti profesoara de franceza cu verde de Paris .
    Culmea croitoriei: Sa cosi o pereche de chiloti pentru fundul marii.
    Sa intorci pe dos costumul lui Adam.
    Culmea sovaielii: Sa ezit, sa nu ezit…
    Culmea cruzimii: Sa-ti omori timpul.
    Culmea melancoliei: Sa cazi pe ganduri si sa-ti spargi capul.
    Culmea inotului: Cu o mana sa inoti, cu cealalta sa dai din picioare.
    Culmea unui cutit de bucatarie: Sa taie pofta de mancare mesenilor
    Culmea lacomiei: Sa mananci bataie si sa nu te saturi!
    Culmea orei exacte: Sa pui ceasul dupa radio si sa-l uiti acolo.
    Culmea justitiei: Sa condamni o prostituata sa-si execute pedeapsa la locul de munca.
    Culmea tehnicii yoga: Sa-ti tragi un cap in gura!
    Culmea prostiei: Sa stingi lampa si sa aprinzi un chibrit ca sa verifici daca s-a stins.
    Culmea fizicii: Sa pasti un cal putere pe un camp magnetic.
    Culmea ceasului desteptator: Sa sune ocupat…
    Culmea somnului:Sa visezi ca dormi.
    Culmea mizeriei: Sa aiba purecii paduchi.
    Culmea orbului: Sa-si vada moartea cu ochii.
    Culmea agronomiei: Sa faci sa infloreasca un boboc de rata…
    Culmea fitness-ului: Sa reuseasca sa slabeasca un ardei gras.
    Culmea pescuitului: Sa pui scrum de tigara in ac si sa prinzi peste afumat.
    Culmea zgarceniei: Sa-ti pui ceasul cu trei ore in urma, ca sa faci economie de timp.
    Culmea timiditatii: Sa dai inapoi in fata unui ceas care o ia inainte…
    Culmea graviditatii politice: Sa intrerupi o sarcina de partid…
    Culmea culmilor: Mutul sa-i spuna surdului ca orbul se uita la ei.
    Culmea dresajului: Sa imblanzesti fiare vechi.

    Culmea cutremurului: sa chemi liftul si sa vina etajul.

    Culmea zborului: Sa zbori pe cerul gurii.

    Culmea rasismului: Sa bei whisky „Black & White” din pahare diferite.

    Culmea nesimtirii: Sa scrii pe coliva „La Multi Ani”!

    Culmea fizicii: sa vezi un cal putere pascand pe un camp magnetic.

    Culmea calculatoarelor: Sa gonesti musca de pe ecran cu cursorul de la mouse!

    BANCUL ZILEI

    UN PREOT MERGE CU MASINA PE SOSEA

    Un preot mergea cu masina pe sosea. La un moment dat vede un magar mort pe partea carosabila.

    Nu mai merge mult si intalneste un echipaj de politie.

    Trage pe dreapta si spune politistilor:
    – Vedeti ca la cateva sute de metri este un magar mort pe sosea.

    La care politistii raspund razand:
    – Parinte, ce spuneti, cum sa-l ingropam: cu preot sau fara preot?

    – Nu stiu, fiule, eu doar am anuntat familia…

      • Cărui fapt datorez aceste superbe flori, am omis cumva ceva, vre-un eveniment poate?
        Dacă da te rog să-mi reaminteşti, că doar mă ştii cât de uitucă sunt. 😉
        Oricum ar fi, mi-ai înseninat ziua cu aceste flori.
        Mulţumesc.
        O zi frumoasă şi ţie draga mea.

      • Aha, m-am prins, cu întârziere ce-i drept… 😆
        E 24 februarie. E Dragobetele!
        Mulţumesc încă o dată pentru flori!
        Între noi fie spus 😉 , azi încă nu m-am întâlnit cu soţul meu, aşa că nu mi-am amintit de dragobete. 😆

Lasă un răspuns

