Graba strică treaba

Să nu fim superficiali!

17 răspunsuri la „Graba strică treaba

  1. Nu ştiu de câte zile de când i-am descoperit şi eu mă amuz pe seama ardelenilor ăstora. E un umor care lipseşte în media de azi şi consider eu că depăşeşte gagurile politice ale Divertisului, Mondenilor sau Vacanţa Mare…

  2. Pingback: Ce uşurare! « Blogul lui Teo Negură·

  3. N-am cuvinte, Cammely, am avut rabdarea sa-l urmaresc pe tot, si mi-era chiar simpatic tipul, dar m-a dezamagit atat de tare… Da, graba strica… totul. Nu gust nici eu, deloc, deloc deloc, umorul asta, cum spunea si EO 😀

  4. Pe aparatul asta nu vad.Asa ca nu stiu de ce unii comenteaza asa si de ce altii comenteaza asa.
    Daca nu te grabesti tare,opreste-te o clipa si pe la mine.Daca iti place,mai stai.Daca nu,nu-i nici o suparare.

  5. Pingback: Pachira Aquatica- Money tree « Gabriela Elena·

  6. Pingback: EMOŢIE DE TOAMNĂ (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

  7. Pingback: O zi din viaţa ta « Cristian Dima·

  8. Pingback: NOAPTEA MISTERELOR « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

Lasă un răspuns

