Concerte deschidere Gold Plaza Mall Baia Mare: Smiley, Iris, Sistem si Adreea Banica

Poze cu Smiley si Adreea Banica -Anton Mihiș: Poze concert deschidere Gold Plaza Mall Baia Mare

Eu am făcut poze, doar cu Iris.

Şi hai să nu-i ignorăm pe cei de la Sistem

Înregistrarile sunt de slabă calitate, dar asta este tot ce-am găsit. Închei cu… Iris!!!

12 răspunsuri la „Concerte deschidere Gold Plaza Mall Baia Mare: Smiley, Iris, Sistem si Adreea Banica

  1. Pingback: BRAŞOV – PIAŢA SFATULUI – SCHIMBUL DE GARDĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

    • Eu n-am văzut, eram în Cj, dar chiar şi dacă eram acasă tot nu mă înghesuiam la mall, am mai văzut destule şi să nu fi văzut…
      Nu mă număr printre cei ce pun botul la preţuri psihologice, n-am tentaţii de provizii din belşug, nu trăiesc „isteria preţului” 😉
      Am fost însă la concertul Iris, care a avut loc a doua zi, afară, nu în mall, a fost vreme frumoasă, plimbarea de seară şi plăcerea de a-l auzi şi vedea pe Cristi Minculescu a fost suficientă pentru mine.
      Minculescu suferea de o afectiune genetica, boala polichistica hepato-renala, iar sotia artistului si-a donat o parte din ficat. „Boala, care cauzeaza multe chisturi pe ficat si rinichi, a fost mostenita de la tatal sau si a evoluat in ultima perioada. Chisturile s-au marit si au inceput sa afecteze functiile hepatice”, avea un ficat cu o structura particulara in volum si greutate, de aproximativ 20 de kilograme, polichistic.
      Am avut plăcerea, să-l văd live fără burtica cu care eram obişnuiţi, mă bucur că este sănătos şi că trupa Iris a trecut şi peste această încercare.

      • Oare? La alimente?
        Nici să fi fost 80 la sută, tot nu mă înghesuiam, mai bine mănânc pită uscată şi beau apă, dar tot nu fac jocul păpuşarilor 😉

  2. Îmi plac pozele cu Iris. Sunt chiar foarte reuşite. Faptul că ai fost în primele rânduri a contat foarte mult. 🙂

  3. iris a cântat la deschiderea unui mall? de restul nu mă mir, dar de ei chiar da.
    nu le-am fost niciodată fan, dar îi percep puţin prea mari pentru astfel de evenimente. sau nu?

  4. Pingback: FILIERA SECRETĂ « Madi şi Onu Blog·

  5. Pingback: BRAŞOV – PIAŢA SFATULUI – SCHIMBUL DE GARDĂ (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

Lasă un răspuns

