Sfinte Ştefane dă-ne curaj de mărturie

Sfinte Mucenic Ştefan cununa protectoare a credinţei, tu ce naşti viaţă prin moartea ta făcându-l pe Pavel, cel convertit din prigonitor în mărturisitor al credinţei, exemplu mântuitor.

Învaţă-ne: să ne apropiem în duh de credinţă, să lepădăm făţărnicia, să recunoaştem taina fărădelegii, să-i recunoaştem pe cei ce aruncă cu piatra ca să ne putem ruga pentru ei şi să ne slujim aproapele aşa cum ne-a învăţat Mântuitorul nostru Iisus Hristos cel ce ţi s-a arătat stând de-a dreapta Tatălui, vrednici răspunzând astfel cu iubire la iubirea Lui.

„Acesta este scopul luptei noastre: să îi ajutăm şi pe vrăşmaşii noştri să se mântuiască.” (Sf. Ioan Gură de Aur).

 

21 de răspunsuri la „Sfinte Ştefane dă-ne curaj de mărturie

  1. Pingback: Cele cinci « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte·

  2. Nu am nici un Ştefan pe care să cunosc şi singurul pe care mi-l amintesc în ziua de 27 este tatăl unui prieten din copilărie, fie-i ţărâna uşoară.
    Eu îţi doresc un an mai bun, cu bucurii spirituale de toate felurile!

    • Da, da. Ar trebui sa fie mai multi copii botezati cu acest nume. Mie imi place numele de Stefan, dar eu nu mai fac copii. 😆 Poate vreun nepot, dar acolo deja nu eu aleg numele. Ar fi culmea… 😉
      In loc de urare, te las cu Toma Caragiu 🙂

  3. Pingback: Năbădăiosu` is MJ « Cristian Dima·

  4. Pingback: De-aş avea « Blogul lui Teo Negură·

  5. Acum, cand asteptam ca peste ultimul „0” din anul 2010 sa cada hotarat un „1” si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
    LA MULTI ANI!

  6. Pingback: primiţi cu pluguşorul? « psipsina·

    • Doamne ajută.
      În acest articol făceam referire la Sfântul Apostol, Întâiul Mucenic şi Arhidiacon Ştefan, cel pe care l-am sărbătorit la 27 Decembrie.
      Am citit articolul despre Sfantul Stefan cel Mare, de pe blogul tău. Mi-a plăcut. Mulţumesc.
      Un an nou cu sănătate şi bucurie!

  7. Pingback: primiţi cu pluguşorul? | psi-words·

  8. Pingback: Dialog cu Mine Insumi·

Lasă un răspuns

