La mulţi ani Ioana, Ion…

7 ianuarie -Soborul Sfântului Ioan Botezătorul

Bunei mele prietene Ioana(Nona), nepotului ei Ionuţ, părintelui Ioan, fratelui meu Ioan, fiicei mele Laura-Ioana şi tuturor celor ce-şi serbează onomastica vă urez La mulţia ani fericiţi!

Din partea mea un cadou legat de numele unui alt Ion. Ion Minulescu(născut- 6 ianuarie 1881, Bucureşti, decedat- 11 aprilie 1944, înmormântat la Bellu).

   
   

Drum crucial

Pe scara sufletului meu
M-am întâlnit cu bunul Dumnezeu –
Eu coboram mâhnit din conştiinţa mea,
Iar El urca surâzător spre ea!…

Şi ne-am oprit la jumătatea scării
Încrucişându-ne în clipa-ntâmpinării
Săgeţile perechilor de ochi ca de-obicei –
Ah! ochii Lui cum seamănă cu ochii mei!

Pe scara sufletului meu
M-am întâlnit din nou cu Dumnezeu –
El cobora solemn din conştiinţa mea,
Iar Eu urcam surâzător spre ea!…

A XI-a poruncă

Ascultă, priveşte şi taci!…
Ascultă, să-nveţi să vorbeşti,
Priveşte, să-nveţi să clădeşti.
Şi taci, să-nţelegi ce să faci…
Ascultă, priveşte şi taci!

Când simţi că păcatul te paşte
Şi glasul Sirenei te fură,
Tu pune-ţi lacăt la gură
Şi-mploră doar sfintele moaşte –
Când simţi că păcatul te paşte!…

Când simţi că duşmanul te-nvinge,
Smulgându-ţi din suflet credinţa,
Aşteaptă-ţi tăcut biruinţa
Şi candela minţii nu-ţi stinge –
Când simţi că duşmanul te-nvinge!

Când braţele-ncep să te doară,
De teamă să nu-mbătrâneşti,
Rămâi tot cel care eşti –
Aceeaşi piatră de moară –
Când braţele-ncep să te doară!…

Iar când, cu ochii spre cer,
Te-ntrebi ce-ai putea să mai faci,
Ascultă, priveşte şi taci!…
Din braţe fă-ţi aripi de fier

Şi zboară cu ele spre cer!…

 

28 de răspunsuri la „La mulţi ani Ioana, Ion…

  1. Pingback: 2010 in review « my heart to your heart·

  2. Cred ca este impresionant, sa ai in jurul tau atatia IONI si IOANE! La Multi Ani, tuturor, si tie, alaturi de ei, Muza inspirata a unui post deosebit! Multumesc pentru ping si Urare!
    A, sa nu uit, Laura-IOANA a fost cu tine la Manastirea Camarzani? E tare placuta; semanati, leit!
    Onu, din Madi si Onu

      • Ai înţeles greşit. Am 3 fete şi un fecior(soţul). 😆 Ce-a mijlocie e biblioteconomista, dar e deja în Anglia.
        Nu apărem în nici o poză. Credeam că ai dat de noi pe Facebook.

    • Uneori îmi vine să plâng când nu am veşti de la cei dragi, dar ştiu că dacă ar fi nevoie ar fi lângă mine la orice oră, aşa cum şi eu aşi sări pentru fiecare şi că Bunul Dumnezeu se îngrijeşte de fiecare.
      Aşa este. Să dea Dumnezeu să ne bucurăm unii de alţii cât mai suntem, dar de sărbători parcă devii mai sensibil…
      Numai bine dragă Isis.

  3. Te rog să-mi ierţi întârzierea. A fost o zi mai agitată pe la mine, prin casă şi suflet, o agitaţie care aduce bucurie sufletului. Acelaşi lucru doresc şi eu să le transmiţi oamenilor dragi ce îţi umplu viaţa de fericire.

    La mulţi ani din tot sufletul fiicei tale, Ioana, fratelui tău, Ioan şi celor pe care îi iubeşti şi respecţi!

    Să le fie viaţa o bucurie permanentă, iubirea să fie prezentă în sufletul lor, iar sănătatea să le fie prieten de nedespărţit.

    Las şi o melodie pentru sărbătoriţii tăi dragi, dar şi pentru tine…

    LA MULŢI ANI!

    • Ehei, păi nici nu mă aşteptam să vii azi. eu după şampanie dorm. Azi trebuia să stai printre petale, să adulmeci aromă, după aromă… 😉
      La mulţi ani Geanina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂
      Oh, dacă ai ştii de câte ori reascult această piesă!
      Mulţumesc.
      M-ai intuit bine. 😉
      Tocmai comentam pe blogul Isis , că dacă ar trebui să dau un nume anului acesta mi-aş dori să-i spun „anul reaşezării în matcă”. Mai aştept în linişte stropii de ploaie care să cureţe tâmpla trosnindă a materiei brute, necizelate încă. Aştept minunea zborului briliant ce încă se zbate în crisalidă. Să se rupă odată coconul!
      Mulţumim pentru urări şi mi ales pentru superba piesă muzicală.
      Superbă!!!!!!!!

      • Lisandru doarme dus. Eu mai scriu câte ceva. Mă bucur tare mult să aflu că îţi place această melodie. Mie îmi dă o linişte interioară deosebită. Iar ploaia este prietena mea.

        Îţi doresc multă linişte alături de cei dragi!

  4. Pingback: Poveste de vis (19) « Blogul lui Teo Negură·

    • La mulţi ani încă o dată Nona şi Ioan!
      Sărutări dulci „tailandezei” hărnicuţe! 😆
      Trimiteţi-ne şi nouă cu praştia o bucăţică de tort! 😉
      Nona, mi-e dor să mai vorbim, dar se pare că ori n-am eu noroc, ori fixul vostru are ceva, că tot ocupat sună. 😦
      Măcar v-am văzut în videoclip, aşa cât să-mi mai treacă niţel dorul, frumoşilor.

  5. Pingback: FETIŢA | Madi şi Onu Blog·

    • Păi cum altfel? 😆
      Negativism? Nici vorbă! Nu ne lăsăm noi aşa uşor.
      Ai urmărit videoclipul lui Josh?
      Nona, bunicuţa cu tortul, e o explozie de pozitivism şi exuberanţă, de aia o iubesc eu atât. Crede-mă e o minune de energie pozitivă cu care te încarci şi dacă ţi-ai uitat bateriile acasă. 🙂
      Dumnezeu să-i dea viaţă lungă şi binecuvântată, că avem ce învăţa de la astfel de oameni.

      • Mi-a trebuit mie să-mi fac cont pe faceboock. 😆
        Credeam că dau undeva peste tine şi alţi prieteni, dar încă nu mă descurc pe acolo, însă uite peste ce am dat…
        Psipsina, tocmai am citit pe facebookul Mariei Alina, care tot posta poze de pe blogul meu pe profilul ei personal, aşa fără un bună ziua măcar 😉 (nu o cunosc nici pe ea, nici „comentatorii” ei), că sunt o „doamnă cam rea” . Bine măcar că m-a făcut doamnă. 😆 Dacă m-a acceptat printre prieteni, am accepta-o şi eu(măcar pentru acel”doamnă”), că de şi „prietenii” au o ierarhie(aşa…, ca rudeniile, de gradul I, II…). 😉
        Aşa-mi trebuie, cine m-a pus să intru unde nu-mi fierbe oala? 😆

  6. Pingback: Dintre condimentele vieţii « Gabriela Elena·

  7. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 50) « Blogul lui Teo Negură·

Lasă un răspuns

