Ultim omagiu

La această oră la Catedrala Mitropolitană are loc slujba de înmormântare a mitropolitul Bartolomeu.

Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace!

9 răspunsuri la „Ultim omagiu

  1. Pingback: Băsescu vrea să-l aresteze pe Ion Iliescu? | Gabriela Savitsky·

    • Am urmărit slujba înmormântării la televizor. Impresionantă masă de oameni a adunat în jur pe ultimul său drum. Fie ca Dumnezeu să-i aşeze sufletul unde cei drepţi se odihnesc!

    • Ierte-l Dumnezeu şi-l odihnească!

      Te salut Nona, mi-e dor să mai stăm de vorbă, spune-mi pe messenger când ar fi mai convenabil şi dacă ţi-ai schimbat cumva numărul de fix. OK?
      Te pup dulce.

      • Mi-a facut deosebita placere sa-ti aud vocea si graiul .Si totusi imi voi procura straie indiene.Parol!
        Emanuel!Doamne ajuta!

      • Stai că pregătesc o plimbare în grădinile Schonbrunnului (care înseamnă „fântână frumoasă”.) unde să te poţi plimba în noua ţinută. 😆
        Fii atentă la următorul articol, special pt Nona! ,)

Lasă un răspuns

