Pentru Nona

17 răspunsuri la „Pentru Nona

  1. la mulţi ani NONA!… da, cu majuscule, pentru că ştiu ce înseamnă pentru tine.
    iar schonbrunn… hmm… ziua de august când am fost prima oară acolo rămâne unul dintre momentele cele mai dragi din marea mea iubire… austria. 🙂

    • Mulţumesc. Aşa este. Nona are un loc special în inima mea.
      Eşti o fericită, eu am ajuns acolo în lună de iarnă prima dată şi am ratat frumusetile grădinii de la Schonbrunn. Ţin minte că până şi statuile din curtea palatului erau acoperite în folie protectoare, dar tot mi-am permis un vals (singură cu căştile în ureche, pierdută de grup 😉 ), în sala valsurilor, în timp ce doamna care supraveghea sala s-a făcut că nu mă vede cu un zâmbet binevoitor. 🙂

  2. Pingback: TOXEMIA RĂZBUNĂRII | Madi şi Onu Blog·

      • Cu multă plăcere. Iartă întârzierea.
        Am cunostinţe care au plecat ieri la un concert Andre Rieu în Viena, dar ajunşi acolo au fost anunţaţi că a fost amânat concertul. Se întorc dezamăgiţi, au condus atâta drum şi uite că n-au avut ocazia să-l asculte. Era de bun simţ să se anunţe măcar cu o zi inainte anularea. 😦
        Te pup dulce, ai grijă de tine şi să ai parte de atât bine cât să nu mai încapă celelalte rele.
        La mulţi ani Nona şi duminică frumoasă îţi doresc!

  3. Pingback: SLUJ PREZIDENŢIAL | Madi şi Onu Blog·

  4. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 54) « Blogul lui Teo Negură·

    • Prietenie,
      Loc binecuvântat de comuniune şi de bucurie.
      Adie,
      Cald în suflet sentimentul pur de armonie.
      Ştie,
      Privirea când se întâlneşte câtă simpatie,
      Împrăştie,
      Spre locul inimii cu voioşie;
      Şiroaie,
      Proaspete cu apă vie.

      Dupa matură reflecţie,
      doresc sa te anunt ca al nostru „Contract de prietenie”
      a fost reinnoit pentru anul 2011!

Lasă un răspuns

