O primăvară insorită în inimile tuturor!

Pentru azi un mărţişor de 5 filme (mai vechi, mai noi…)  tuturor preietenilor cu drag!

Azi cam de acestea mi-am amintit, dar lista e mult mai lungă. Care sunt  filmele cele mai indragite de voi?

36 de răspunsuri la „O primăvară insorită în inimile tuturor!

      • filmele mele preferate?
        in bruges, ostrov, once upon a time in america, tsar, seven pounds- la care am plâns de nebună pentru ca tocmai aflasem că un prieten bun se îmbolnăvise de inimă, hakiko (varianta japoneză), the queen, der untergang şi ar mai fi… ar mai fi.
        mulţumesc de dedicaţie, nu ştiu de ce nu mi-a trecut prin cap să îţi spun filmele că doar nu-i secret. scuzeeee…

      • Ehei, pisi, glumeam. ma refeream la filme (vechi si nu numai) romantice, cu „iz de primavara”(vis, iubire, speranta…). 😆
        Ma tin si eu de şotii.. 😉
        Te pup dulce şi te îmbrăţişez. Să ai o seară liniştită. 🙂

  1. marți, 1 martie 2011MĂRŢIŞOR …poetic

    Aş dori să pot trimite pentru tine,
    plin de cântec,
    de lumină
    şi de dor,
    Adevărul Frumuseţilor Divine
    împletit în bucuriile senine,
    minunat, iubit şi veşnic mărţişor.

    Şi-aş dori ca mâna mea să ţi-l aşeze
    nu pe inimă,
    ci-acolo-adânc în ea,
    ca frumoasă şi curată s-o păstreze,
    ca un soare minunat să-ţi lumineze
    şi să-ţi facă fericită viaţa ta!

    C-Adevărul e podoaba minunată,
    mai de preţ decât oricare talisman,
    care nu se învecheşte niciodată
    şi din ce în ce-i mai binecuvântată,
    şi din ce în ce-i mai scumpă, an de an.

    Iar în ziua Răsplătirii fericite,
    când vedea-vom Veşnicia răsărind,
    când ca miile de stele strălucite
    străluci-vor inimile preaiubite,
    cerurile minunat împodobind,

    Printre ele, şi-al tău suflet să răsară
    minunat şi binecuvântat odor,
    strălucind ca prima zi de primăvară
    pe frumosul sân al cerului, comoară,
    un curat,
    iubit,
    şi veşnic mărţişor.

    Traian Dorz

    La multi ani!

      • Ma accepti asa cum sunt,
        ma ierti, ma indrumi,
        m-ai primit
        in viata si inima ta…

        Imi esti mereu alaturi
        iar prietenia ta
        straluceste ca un far
        in ceata vietii …

        Iti multumesc ca existi !

      • Salut dragă Nona. Eşti tu prea bună cu mine şi îngăduitoare. Mulţam de vorbele calde. 🙂 Eu sunt ca un copil neastâmpărat acum. M-am săturat de iarnă şi frig!!!
        Azi m-am bucurat de o zi cu soare. Am fost la părinţi, m-am plimbat prin grădină şi parcă am simţit timid acel iz de primăvară. De abia aştept să văd pomii înfloriţi, deocamdată doar ghioceii şi-au scos capul din zăpadă. E un început totuşi, nu? 🙂
        Cum e la voi?
        Să vină odată primăvaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! 😆

      • Cammely,iti multumesc pentru martisor.Deocamdata ramanem in stadiul de asteptare a primaverii.Pana atunci te invit la o plimbare prin Canada.Eu stau langa domnul sau in spatele saniei..Tu ai prioritate..Hai,nu ezita!

  2. Minunate mărţişoare. Dragi aduceri aminte. Casablanca, un film de suflet pe care l -am văzut şi revăzut de nenumărate ori, dar de fiecare dată cu aceeaşi emoţie şi la fel şi acum. O primăvară nesfârşită în suflet, din suflet îţi doresc.

  3. Pingback: semn de trecere, o petiţie. « psipsina·

  4. Pingback: Aşa cred eu că miroase Dumnezeu! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte·

  5. Pingback: ANIŞORUL | Madi şi Onu Blog·

  6. Nu este Josh.Sunt yoooooooooo dar nu m-am logat inca….L-am revazut pe Humphrey Bogart cum o saruta cu patos pe Ingrid Bergman si m-am smintit.Of Cammely,ce mi-ai facut dear?Amu cum mai pregatesc yooooooooooooo mucenicii?No,raspunde-mi de urjenta !Tulai Doamne,no si’om mere….

      • Am pregatit deja mucenicii.Maine,te astept la masa.Tu poti sa crezi ca m-am trezit dimineata la ora 4:00 si in liniste am framantat aproximativ 2 kg de faina pentru mucenici fierti muntenesti.Am un aparat special cu care fac melcisorii in forma literei 8.
        Maine voi duce la Biserica o parte .Intr’adevar ai nevoie de rabdare,timp si cred eu liniste.
        Doamne ajuta!

      • Multumesc Josh!
        Nona, hărnicuţo, 🙂 eu doar din auzite, că de făcut n-am făcut niciodată mucenici fierţi. Nici nu cred să fi mâncat.
        Poate mă familiarizezi tu cu această tradiţie şi îmi povesteşti ceva mai multe despre ea. Ce se face şi cum se face. 🙂 Se duc şi la biserică?
        Nu prea ştiu multe despre acest subiect, dar mi-ar place să aflu de la tine detalii.

  7. Frumoase martisoare, multumesc si eu! Fie ca toate urarile de primavara sa se faca simtite din plin la tine!
    Filme (cateva) pe care le revad oricand cu mare placere: Ostrov, Once Upon a Time in America, By The Sword, Devil’s Advocate, Until September, Scent of a Woman, Love Story, Pretty Woman.

  8. Florile
    Sunt flori ce-ţi ies în drum să te sărute
    şi-ţi gângure crâmpeie de voroave.
    Altele mici şi proaste şi gângave
    au ochi adânci şi-ntrebători de ciute.

    Unele cântă, altele spun snoave,
    cârciumărese zvelte şi limbute.
    Sunt flori ce parcă tremură lăute
    se spovedesc şi-nchină cruci firave.

    Sunt flori cu străluciri de spade goale,
    flori cu obraji şi gene lungi de îngeri,
    flori îmbrăcate-n platoşe şi zale,

    flori prăbuşite-n lacrimi şi înfrângeri,
    flori ce te mustră şi te-nfruntă-n cale
    şi flori care te iartă că le-nsângeri.

    Radu Gyr

      • R.Tagore –
        Caut har, îngăduie-mi odihnă…

        Caut har înaintea Ta,
        îngăduie-mi o clipă odihnă lângă Tine!
        Lucrările ce le fac,
        le voi sfârşi mai apoi.

        Pustie de vederea feţei Tale,
        inima mea nu cunoaşte răgaz şi tihnă
        şi truda mea-i numai povară fără margini
        într-un pustiu de suferinţă.

        Acum vara a venit la fereastra mea,
        cu murmurul şi suspinele ei
        şi albinele grăbite
        aduc dragoste tufişului înflorit.

        Iată ceasul de pace şi de cântare,
        faţă către faţă cu Tine,
        binecuvântarea vieţii mele,
        în liniştea acestui blând popas!

        Ti-as vorbi non-stop…la infinit.
        Acum,mai mult ca niciodata.Maicuta mea zace neputiincioasa.Este atat de frumoasa si demna!
        Si totusi…va pleca?!
        Iarta-ma! Am vrut doar sa stii, cat imi este de frica.
        Da,mie imi este teama ca fara ea voi claca….

        Nu ti-am spus cat de mult apreciez indarjirea ta de a-ti proteja mama indoliata, aducand-o langa tine.
        Ti-o spun acum.Sper sa aveti o primavara odihnitoare,impreuna!

      • Multumesc, Nona .
        Mama e bine. Incet, dar s-a acomodat. Mai simte ea dorul de casuta ei, dar simte si ca nu mai poate singura si asa deabia asteapta sa venim de la servici ca sa fim cu ea. 😉
        Eu îi mulţumesc bunului Dumnezeu că suntem împreună şi regret că nu s-a întâmplat mai repede, când încă trăia şi tata, că toată viaţa lor n-au ştiut altceva decât muncă, muncă şi iar muncă, nu şi-au permis un concediu liniştit.
        Şi unde mai pui că am şi bucuria ca ginerele să se împace excelent cu soacra 😆 , uneori chiar mai bine decât cu nevasta 😉 Păcat că nu-i vezi cum se înţeleg ce păpică să programeze pe următoarea zi, eu n-am nici un drept de vot pe acolo. Eu doar execut ordinele 😆

Lasă un răspuns

