Lăsaţi fluturii să zboare

Replici

de Mihai Eminescu

Poetul

Tu eşti o undă, eu sânt o zare,
Eu sunt un ţărmur, tu eşti o mare,
Tu eşti o noapte, eu sânt o stea –
Iubita mea.

Iubita

Tu eşti o ziuă, eu sunt un soare,
Eu sunt un flutur, tu eşti o floare,
Eu sunt un templu, tu eşti un zeu –
Iubitul meu.
.

-Ioana, fluturii dorm?
-Da. Odată cu tine, râse ea, sau ei zboară şi în visele tale? E clar. Te-ai îndrăgostit! Cine-i fericita, sau nu poţi să-mi spui, e secret?

Însă el nu poate răspunde. Stă cu ochii în gol şi visează la EA!
Ioana, cu un zâmbet părtaş, ascultă tăcerea inimii lui.

E inutil să ne mai punem întrebarea de ce tocmai acel sau acea cineva ne dă acei fiori, când putea fi oricine altcineva. Se întâmplă şi gata, ăla eşti! Acu’ să vedem cât te ţine? Că dacă te ţine, se cheamă că trebuie să iei problema în serios. Cu dragostea nu te joci!

Oricând ai o problemă, ştii că ai şi alternativa de a-ţi redirecţiona gândurile spre altceva, poţi evada pentru un timp până îţi mai trece niţel, dar cu dragostea…., cu dragostea nu merge aşa şi pace!
Nici o redirecţionare, nici o updatare la sistemul tău nu merge, bine ar fi fost să avem port USB şi să mai băgăm, din când în când, câte un soft nou!
Da’ce, parcă am vrea să schimbăm ceva?
Aş, e bine aşa. E cel mai bine aşa!

Lăsaţi fluturii să zboare!!!

*articolul este un răspuns la http://gabryellehelen.wordpress.com/2011/05/18/fara-bon-de-ordine/

13 răspunsuri la „Lăsaţi fluturii să zboare

  1. Pingback: sursa iubirii « Rokssana's Blog·

  2. Pingback: Povestea parfumată a inimii « Mirela Pete. Blog·

  3. Pingback: Povestea inimii « Gabriela Elena·

    • Gabriela, nu e inima zglobie atunci când iubeşte, cum puteam să răspund altfel? 😆
      Iar parfumul e personalizat la fiecare poveste a inimii , să lăsăm toate miresmele şi fluturaşii să zboare. 😉

      Love is in the air!

  4. Pingback: Inima mea, alb infinit « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte·

  5. Pingback: Iubirea ne-a jefuit! « Gabriela Elena·

  6. Pingback: Poezia de Sambata (52) « LA +ILM·

Lasă un răspuns

