Miercurea fără cuvinte: Câine sau…fazan?

Sursa foto google: http://www.vinatorul.ro/public/forum/viewtopic.php?f=40&t=3287&start=240#p95051

Se ştie că fazanii nu migrează iarna, dar măcar au simţul văzului şi auzului bine dezvoltat şi cu toate astea, dacă nu migrezi pici… de fazan?

25 de răspunsuri la „Miercurea fără cuvinte: Câine sau…fazan?

  1. Mi-a amintit ce am pățit o dată ducându-mă cu Tara, câinele meu, în vizită la o pritenă ce stătea la curte. A stat cuminte lângă mine și, deodată, s-a smucit și a prins o găină în bot. Degeaba l-am certat . Nu i-a dat drumul decât atunci când i s-a dat altceva de mâncare. Găina sărmana era moartă.

  2. Poate căţeluşul nu are nicio vină. Poate vânătorul este principalul vinovat. Căţelul n-a făcut decât să aducă prada vânată de om. 😉 Oricum de fazan nu poate decât să-ţi fie milă. Asta-i clar. 😀

Lasă un răspuns

