Zi onomastică

Cu dorul meu vorbesc… de tine. Spunea cineva că mâinile se pot întâlni în eter, că vorbele se pot spune fără cuvinte…, dar şi că uneori tăcerile dor. Chiar dacă nu sunt fizic lângă tine să nu uiţi niciodată că nu eşti singură, te păstrez mereu în sufletul meu!
La mulţi ani NONA!!!

Din partea mea, o coroniţă de sânziene pentru tine şi toţi cei dragi!!!

La mulţi ani nepoţelului tău Ionuţ, fratelui meu Ioan, fiicei mele Laura-Ioana şi tuturor celor ce îşi serbează onomastica !

15 răspunsuri la „Zi onomastică

  1. Cammely,iti multumesc !
    Ionut
    este de fapt Ioan.Isi spune Josh.
    La multi ani,fratelui si fiicei tale!
    Ne auzim la telefon….
    Cu bine!

    • Eu tot sun dar nu-mi raspunde nimeni. Zilele acestea voi sta mai putin pe calculator, am un (chalazion la) ochi de toata mandra frumusete! 😦
      Te pup dulce, o sa mai incerc si maine telefonul, poate, poate reusesc, mi-e dor sa-ti aud glasul.

  2. Cammely,n-ai voie sa-ti neglijezi ochii frumosi !
    Ai grija! Nu-i de gluma !
    Sper ca esti deja in atentia unui medic sau te urci in avion si aterizezi aici,langa noi?Momentan,Iulia si Ioan sunt la Biserica .Parintele vine d.amiaza.Plecam la parohie cu catel si purcel pentru a sarbatori miercuri ziua de nastere a d-nei prezbitere Iulia.Am petrecut cateva zile in padurile de la Olanesti,la ,,sanatoriul”spitalului Elias,
    cei patru care au speriat vestul salbatic.Am urcat pana in apropiere de castelul construit in onoarea fostului…In zona respectiva ramai mut de admiratie in fata minunilor naturii creiate de Dumnezeu,iar nu de oameni.Ne-a plimbat parintele pe la toate manastirile din imprejurimi .Cel mai mult m-a impresionat Biserica in care s-a rugat Horeahttp://www.cazare-olanesti.org/poze/biserica%20lui%20horea.jpg.

    • Frumoasa biserica Horea, n-am fost dar am vazut-o pe net. Ma bucur sa aud ca sunteti bine. 🙂 Am notat din nou nr. de telefon, stiam ca pe 29 e ziua Iuliei si ma gandeam cum sa o sun, ca de cate ori am sunat nu mi-a raspuns. Voi incerca din nou. Va pupam dulce!

  3. Pingback: Ce poţi dărui? « Gabriela Elena·

  4. La mulţi ani, tuturor celor dragi ţie care îşi sărbătoresc ziua numelui sau îşi aniverseză ziua de naştere.
    Sănătate tuturor, fericire în ochi şi bucurie în suflet!

    Cu mare drag,
    Geanina şi Cristian

  5. „Inimii îi este frică să nu fie rănită şi de aceea nu învaţă să danseze.
    Visului îi este frică să nu se trezească şi să vadă că nu mai
    are nicio şansă.
    Şi sufletului îi este frică de moarte, de aceea nu învaţă niciodată să trăiască.”
    Bette Midler

    Ideea că cineva îti acordă fie și un gand cat o secundă în fiecare zi, poate spune enorm de multe lucruri, în sufletul celui ce se gîndește la tine însemni ceva și poate, mai mult decat orice prin acest fapt, accepti ipoteza, chiar crezi, că nimeni nu e singur.

    Dumnezeu sa-ti dea putere,Cammely!
    Va imbratisez!

Lasă un răspuns

