Câteva cuvinte…

Vă salut pe toţi şi vă îmbrăţişez.
Îmi cer scuze pentru lipsa mea, deocamdată nu pot să scriu nimic, încerc doar să înţeleg durerile omeneşti şi uşurinţa cu care unii dintre noi ne erijăm în mici dumnezei.
Nu poţi să ceri unui oncolog să empatizeze cu tine, dar uşurinţa cu care dă verdictul final, frapează!
Tu încerci să lupţi, ceri soluţii, iar pe faţa lui, a „expertului”, citeşti un „dă-i ce vrei nebunule, că tot nu mai contează”, dar totuşi acceptă bănuţul muribundului de parcă i se cuvine. De ce? Poate pentru sinceritatea cu care ţi-a vorbit, că altceva n-a făcut nimic!
Trec zilele, fiecare clipă contează, fiecare lucru cât de măunt ti-e drag, chiar şi aceste clape le ating cu duioşie, simt nevoia să le mângâi, să alin, să alint, să vă amintesc de cât de importanţi suntem unul pentru altul, de cât de mult contează să nu uiţi să iubeşti, să lupţi, să nu te dai bătut şi să nu laşi pe nimeni în singurătatea lui, să-i arăţi că-ţi pasă… Eu simt durerea mai acut, e vorba de bunul meu tată, dar şi negru străin să-ţi fie, tot nu poţi să stai indiferent şi să te uiţi cum se sting încet ca lumânările atâţia semeni ştanţaţi cu pecetea cancerului.
Boala aceasta a devenit o provocare pentru mulţi specialişti care încearcă să găsească soluţia, antidotul.

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, pentru rugăciunile Sfântului Nectarie, ale Maicii Domnului şi ale tuturor Sfinţilor miluiţi-ne pe noi, păcătoşii!

Şi pentru că voi lipsi vara aceasta, vă urez tuturor o vară frumoasă şi nu uitaţi să iubiţi viaţa!

5 răspunsuri la „Câteva cuvinte…

  1. imi pare rau ca treci prin asta,imi pare rau pentru suferinta tatalui tau….sunt si momente din astea in viata…
    pot doar sa-ti spun ca am trecut prin astfel de momente cu mama si a fost greu 😦 dar am invatat sa privesc viata cu alti ochi si sa dau valoare fiecarei clipe…

    o vara usoara sa ai si nu-ti pierde speranta-miracole se mai intampla…poate va fi bine ..

  2. Doamnei „cammely” !
    ~
    Astăzi, 23 august … Te rog: Continuă tot ce ai început, dar mai ales tot ce este Benefic.
    Benefic dumneavoastră şi Familiei dvs. ! Benefic Societăţii !
    Eu însumi – şi mulţi alţii – am trecut de două ori prin suferinţa provocată de cancer !
    11 ani, împreună cu mămica mea (Dumnezeu s-o Odihnească în Pace !)
    Aproape 5 ani cu soţia mea (Dumnezeu s-o Odihnească în Pace !)
    Vă rog: nu vă pripiţi să staţionaţi în regrete inutile ! Desigur că întotdeauna „SE PUTEA mai bine” ! Suferinţa de Cancer este a întregii Familii. De aceea, după inevitabil, ceilalţi membrii trebuie să-şi revină de urgenţă la … cotidian. La normal.
    Niciodată nu-i vom uita pe cei dragi, doar că, amintirile nu trebuie să ne doboare fizic.
    Încă avem obligaţii faţă de noi înşine, faţă de ceilalţi membrii ai Familiei, faţă de colegi.
    Rugăciunile trebuiesc trimise în continuare către Dumnezeu, către Sfinţii Săi.
    Vă Mulţumesc pentru postarea următoare, aproape pe de-a întregul O RUGĂCIUNE !
    Pe 26 august, pentru cea care mi-a fost soţie, o voi fi citit de 4 ori: măcar o dată pe zi. După un an, din care primele 7 luni au fost un adevărat Coşmar (O dublă pierdere: părinţii soţiei nu au vrut să-mi dea fetiţa înapoi ! Eu m-am văzut brusc, la 54 de ani şi fără soţie şi fără copil şi cu imaginea afectată de minciunile susţinute de rudele imediate din partea soţiei. Ne-am judecat şi, deşi am câştigat dreptul meu de tată, am fost grav afectat financiar !) urmează în fine, să mă despart de soţie, printr-un sumar Parastas.
    Cel mai greu în viaţă, cea mai mare suferinţă nu este boala, o Boală anume. Cumplită este lipsa de respect reciproc, lipsa de înţelegere dintre oameni. Lipsa de comunicare, lipsa de ascultare. Şi mai ales, acuzele gratuite !

    ~
    Cornelius, 😦

Lasă un răspuns

