„Dumnezeu s-a milostivit”

Ioan este nume iudaic: „Iohanan” prescurtare din Iehohanan” si inseamna „Dumnezeu s-a milostivit”.
Din sarbatorile cu data fixa facem acum amintire de data 29 august, cand praznuim Taierea Capului Sfantului Ioan Botezatorul. Dupa cum bine stim, Taierea Capului Sf. Ioan Botezatorul este ultima mare sarbatoare din anul bisericesc care se incheie pe data de 31 august. Pe 1 septembrie incepe un nou an bisericesc Vezi sursa: (http://www.crestinortodox.ro/sarbatori/taierea-capului-sfantului-ioan-botezatorul/taierea-capului-sfantului-ioan-botezatorul-de-post-72708.html)

7 răspunsuri la „„Dumnezeu s-a milostivit”

      • Cammely,
        te imbratisez.Noi suntem intr-o continua alerta .Spatiul in care locuiesc copii este acum un santier in lucru Au terminat doar baia.Muncesc si ei cot la cot cu zugravul cand au timp.Dupa cum vezi,azi nu particip la Sfanta Liturghie pentru ca acasa sunt toate vraiste prin curte.In plus sunt chinuita de un ciot rest de la o masea extrasa in urma cu o luna la un cabinet particular,fara protectie de antibiotic.Am fost in fibrilatie cu flater….
        Iulia a lucrat nopti de-a randul pentru a-si face libere si astfel ca a plecat ieri la parohie cu parintele pentru a rezolva o problema similara cu a ta.Maine si sambata l sa repare zidurile de la doua camarute in care locuieste bunica ei,in plus sa zugraveasca(spoiasca),sa-i puna covorasele curate la loc,s-o spele,s-o pieptene…sa-i curete cosul de pe casa,etc etc

        Draga mea,nu sunt sigura ca vei reusi s-o convingi pe mama ta sa se rupa de cuibusorul ei… Las-o acolo si gaseste-i o persoana de companie,pe care eventual s-o platesti.Va duceti des,o ingrijiti si gata.

        Cammely,
        iti doresc sa iesi din starea in care te afli acum si sa echilibrezi balanta…stii tu la ce ma refer.Ii imbratisez cu caldura pe fete si pe tatal lor unic.
        Hai,te roaga sora ta sa -ti revii,sa scrii mult pentru ca este pacat de stiinta ta sa n-o impartasesti si altora.
        Am nevoie de tine!

        La multi ani,cu sanatate,impliniri si bucurii!!!

      • multumesc petru imbarbatare, dragă Nona
        azi s-au împlinit 6 saptamani de la decesul tatalui meu
        ce sa zic?
        e greu.
        cumplit de greu.
        ma apasă din ce în ce mai tare dorul de el.
        incerc sa-mi revin, dar inca nu pot sa cred ca nu mai e printre noi
        timpul trece, dar uneori simt parcă cum pentru mine stă în loc si m-a uitat acolo în acea zi fatidică
        mi-e dor de tine, scumpa mea
        mii de sarutări intregii familii !

  1. Pingback: Mâini « Gabriela Elena·

  2. VOI FI DE TURA !

    de Stefan Valentin Oana

    Genunchii-mi si-au pierdut paloarea
    De atata rugaciune , inspre Sus
    Degeaba ma razbun pe marea
    Ce n-a pierdut nici un apus

    Plecata , fruntea-mi e in haul
    Ce din abis se-nalta-n Sus
    Am cochetat un pic cu raul
    Ce mi te-a luat si mi te-a dus

    Nu am uitat , deloc , micuta stea
    Ce stai mereu in preajma mea
    Ca ma grabesc , dar drumu-i lung
    Sper ca-ntr-o zi sa te ajung !

    Alerg , cu inima scriind pe ziduri
    Mesaj cu sange cald in calea ta
    Sa vrei si nu-mi vor creste riduri
    Nici pe obraz , nici pe saltea !

    Micuta stea , tu sti prea bine
    Fiorul ce se zbate-n mine
    Nu ai aflat ca-n mintea mea
    E haos , ori e altceva….

    Tu , tot Jumatea mea imi esti
    Nevinovata caprioara
    Dar nu e totul ca-n povesti
    La mine nu mai vine alta … Vara

    Tu nu auzi , padurea veche cum trozneste
    De mii de ani , povara peste ea
    Cum crezi ca mai inmugureste
    Din nou , prea verde creanga Sa …

    Ti-am aratat doar calea dreapta
    Pe drumul vietii , nu vreau sa ratacesti
    Urmeaz-o-n Sus cu fiecare treapta
    Jumate , nu privi inapoi…de tare esti

    Micuta mea , vei fi mereu in gandul meu
    Pe unde-ti poarta pasii , bunul Dumnezeu
    Voi fi a ta de capatai , sfanta scriptura
    Oricand vei vrea , voi fi aici , de tura

    Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

