colindam

10 răspunsuri la „colindam

  1. tu ştii, eşti printre cei dragi şi aproape de mai bine d eun an, eu încep colinda, întotdeauna cu acelaşi, cel învăţat pe când eram un prunc numai, cel care închide în el rădăcini şi amintiri ale sufletului meu.
    şi cu prietenie, de drag şi de preţuire, îl las întâia oară la tine:

      • Multumesc. Aceeasi pretuire, draga mea. Concertul de colinzi a inceput deja printre elevii de la diferite scoli, ca doar facem pregatirile, ne reamintim de colindele noastre dragi, asa ca am primit colinda cu bucurie. 🙂

    • Te pup Nona,multumim de colindat.
      Eu am inceput smotrul prin casa ca insfarsit au externato pe mama din spital si nu mai am si alergatura aia zilnica.
      Ce face parintele?
      Defapt o sa va sun eu in careva zi sa vb .
      Va pupam dulce pe toti!

      si o colinda

Lasă un răspuns

