Pentru azi, colinde (+versuri)

Din cer senin, un cor divin
Se-aude lin cantand… {bis}
Pastori cu har, pe culmi apar,
Albi miei in dar ducand… {bis}

O stea din zari, veghind carari,
Spre departari arzand… {bis}
Conduce magi, cu daruri dragi,
In albi desagi ducand… {bis}

Si-un prunc plapand, cu chipul bland,
Sta surazand, tacand… {bis}
Din cer senin, un cor divin
Se-aude lin cantand… {bïs}

Deschide usa crestine
Ca venim din nou la tine
Drumu-i lung si-am obosit
De departe am venit.

Si la Viflaeem am fost
Unde s-a nascut Hristos,
Si-am vazut pe a sa mama
Pe care Maria-o cheama.

Cum umbla din casa-n casa
Ca pe fiul ei sa nasca
Umbla-n sus si umbla-n jos
Ca sa nasca pe Hristos!!

umbla-n jos si umbla-n sus
Ca sa nasca pe Iisus,
Mai tarziu casi apoi
Un staul frumos de oi

Si acolo pe fan jos
S-a nascut Domnul Hristos
Cete de ingeri coboara
Staulul de-l inconjoara

Ingerii cu flori in mana
Impletesc mandra cununa
Pe cununa-i scris frumos
Astazi s-a nascut Hristos

Care cu puterea sa
Mantui-va el lumea
Si-de acum pana-n vecie
Mila Domnului sa fie
Tuturor cu bucurïe!!

Versuri de la: http://www.versuri.ro/

Corul Sfintei Manastiri Camarzani – Pruncul Imparat (Versuri)

Ma luai, luai,
Ma luai, luai,
Pe din sus de râu
Cu secera-n brâu

Maica imi venea
Maica imi venea
Se apropia
Se apropia

Si ma intreba
Si ma intreba
Gătata-i holda?
Gătata-i holda?

Holda n-am gătat
Holda n-am gătat
Ca s-o arătat
Ca s-o arătat

Stea la Rasarit
Stea la Rasarit
Mândră de argint
Mândră de argint

Steaua cum lucea
Steaua cum lucea
Calea lumina
Calea lumina

Si magii veneau
Si magii veneau
Dupa stea mergeau
Dupa stea mergeau

Până au stătut
Până au stătut
Unde-era născut
Unde-era născut

Pruncul Imparat
Pruncul Imparat
Si s-au inchinat
Si s-au inchinat

Si daruri i-au adus
Si daruri i-au adus
Pruncului Isus
Pruncului Isus

*http://www.crestinortodox.ro/sarbatori/duminica-28-dupa-rusalii/pilda-celor-poftiti-cina-98186.html

5 răspunsuri la „Pentru azi, colinde (+versuri)

  1. Pingback: topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun – etapa I (3) « Colţu' cu muzică·

Lasă un răspuns

