Din leagan un copil zambeste

Ma-nec in lacrimi si suspine
Gasesc ca-i inc-un an ratat
Si nu stiu daca anul care vine
Mi-ajunge ca sa fiu iertat

Din umbra ingerul ma-ndeamna
Sa nu cedez ca pot mai mult
Vad insa cei ce ma condamna
Ca n-am facut tot ce-am putut

Tin pumnii stransi, dar nu a ura
Ma rusinez de palma-mi fina
Piroane de iubire si caldura
N-am smuls din dragostea divina
Si-as fi putut …
Poate rugandu-ma mai mult!

Dar dincolo de orice disperare
Din leagan un Copil zambeste
Si-n ochii Lui e atata indurare…
Nu voi ceda,
Caci simt ca ma iubeste!

„Particip la Concursul de poezie ortodoxă” -http://www.serafimpantea.ro/2011/11/25/concurs-de-poezie-ortodoxa

6 răspunsuri la „Din leagan un copil zambeste

  1. Impresionanta poezia, mereu ne pare rau ca nu am facut ma mult, suntem constienti ca desi incercam nu putem reusi nimic fara voia Lui. Si ca reusim sau nu, El ne iubeste…problema este cat de mult I rasplatim noi iubirea! Este de ajuns doar un moment sa-i aratam ca-L iubim, daca este cel potrivit!
    La Multi Ani! Sa-ti aduca 2012 numai bucurii! Cu respect, Adrian

  2. Pingback: Sunteţi gata? « Gabriela Elena·

Lasă un răspuns

