living legends


29 de răspunsuri la „living legends

  1. chiar de actualitate ceea ce ai postat; ceea ce s-a intamplat zilele astea mi-a produs asa o lehamite, de nici nu o pot descrie. eu am tot respectul pentru Raed Arafat si pentru ceea ce a facut el; pana la urma, a facut pentru tara asta mai mult decat foarte, foarte multi romani.

  2. Am văzut și eu la știri zilele acestea multă vorbărie pe seama SMURD-ului… Fac treabă bună… Pe mine mă trec mereu fiorii când văd/aud o mașină de-a lor… Știu că e cineva în pericol…
    Zi senină de miercuri vă doresc! 🙂

  3. Am semnat petiţia online, am comentat primitivismul înlăturării acestui om şi am a fi mai departe îngrijorat de cumplita democratură mioritică!

    • Măcar unii sunt mai implicaţi, alţii doar îşi dau cu părerea…
      Mie tot nu-mi încape în gămălie, cum întâi să dai cu onoruri, apoi să împroşti cu noroi, păi atunci, când ai fost ipocrit, în prima sau a doua fază? Până mai ieri l-au lăudat, azi îi caută nod în papură.
      Dar suntem obisnuiti deja cu sloganul „cine nu-i cu noi, e împotriva noastră” 😉

  4. Pingback: colţul romantic – 8 « Colţu' cu muzică·

    • Acolo unde nu contează omul, nu mai contează nimic, zic eu.
      Ar trebui să-i întrebăm şi pe cei care au avut parte de serviciile lor.
      O seara liniştită, Zina! Noapte bună!

    • Sunt de acord cu tine, prea multa bataie de joc facuta in dispretul oamenilor simpli. Asta nu mai e reforma menita sa aduca bunastarea poporului, nici ceea ce s-a facut in invatamant, nici ceea ce se face in sanatate si exemplele ar putea sa curga. Asta e bataie de joc!
      Da-le Doamne cuget curat!

Lasă un răspuns

