A rasarit Soarele Dreptatii, Hristos Dumnezeul nostru, luminand pe cel din intuneric

Simeon, căruia Dumnezeu i-a promis că nu va muri până nu va vedea pe Mântuitorul avea deja 150 de ani când Maica Sfântă, împreună cu Pruncul Iisus şi cu Sfântul Iosif, au ajuns la Templu. Indemnat de Duhul Sfânt, Simeon a venit şi el acolo. Văzând Copilaşul, el l-a luat în braţe şi a spus o rugăciune, pe care o auzim la fiecare vecernie:
„Acum slobozeşte pe robul Tău, Stăpâne, după cuvântul Tău, în pace, că ochii mei văzură mântuirea Ta, pe care ai gătit-o înaintea feţei tuturor popoarelor, lumină spre descoperirea neamurilor şi slavă poporului Tău Israel.” (Luca 2:29-32)

11 răspunsuri la „A rasarit Soarele Dreptatii, Hristos Dumnezeul nostru, luminand pe cel din intuneric

  1. Pingback: colţul romantic – 10 « Colţu' cu muzică·

  2. A rasarit soarele!
    PS: m-as bucura ca pentru urmatoarea Miercure fara cuvinte sa postezi fotografii graitoare, care nu au nevoie de text scris. Regulamentul este unul 😉 dar nu esti singura care-l încalca…

    • Ce-i drept m-am gandit eu daca e bine sau nu sa postez la rubrica”Miercurea Fara Cuvinte”, dar am observat ca nu eu am fost cea care a creeat un precedent si poate ma iertati de data aceasta. 😉
      Scuze. 😦
      O zi faina!

  3. Oops, eu oi fi fost cea care l-a incalcat? Daca da, e fara voia mea, am participat doar indirect la MfC pentru ca s-a nimerit in vreo cateva randuri sa postez articole cu multe poze si (mai) putine cuvinte…

    • Stai linistita Ioana, au fost mai multi si nici nu i-am tinut minte care si cine, probabil pentru ca mi-au placut si asa, dar asta sa fie ultimul nostru necaz… 😆
      E ca-n dialogul dintre Farfuridi si Brânzovenescu:
      „- Da, aşa, dacă e trădare, adică dacă o cer interesele partidului, fie.
      -Dar cel puţin s-o ştim şi noi!” 😆
      Cam asa s-a intamplat si cu regula din MFC, a fost justa observatia conform regulei, nu-i cu suparare. 😉
      O seara linistita sa ai! Noapte buna, draga mea.

Lasă un răspuns

