Nona-omul frumos!

Cu scuzele de rigoare, am avut o saptamana incarcata si nu am avut prea mult timp liber, am preferat mai des sa va citesc decat sa scriu si pe aici cate ceva.
Am sa incerc sa mai recuperez cate ceva in acest weekend.
Vreau intai sa doresc din toata inima mea un „LA MULTI ANI NONA!!!!!!!!!!!!!!!!”
Stiti voi care NONA, prietena mea din capitala. V-am povestit de ea, e o prietenie legata inca de aici, din mediul virtual. Omul frumos care mi-a raspuns strigatului meu de ajutor si mi-a intins o mana cand chiar credeam ca ma prabusesc cu toate ca nu stia cine sunt si nici eu inca nu stiam nimic despre ea.
Va doresc tuturor sa aveti parte de asa o prietenie sincera si dezinteresata!
Cei care apreciaza o astfel de prietenie pot lasa cate o urare si o dedicatie muzicala pentru omul frumos-NONA!
Va multumesc!
Incep eu cu o dedicatie muzicala. Pentru tine NONA!

1.Nici un munte nu e prea inalt, pentru al urca
Tot ce trebuie sa faci e sa ai incredere
Nici un rau nu e prea larg, pentru a-l traversa
Tot ce trebuie sa faci e sa crezi cand te rogi

Si apoi tu vei vedea, dimineata va veni
Si fiecare zi iti va fi luminata de soare
Si toata frica ta pentru mine va disparea
Eu vreau doar sa te vad…

ref:
Eu voi fi intre nori pe cer
Voi fi umarul pe care vei plange
Iti voi auzi vocea cand ma vei striga
Sunt ingerul tau
Si cand toate sperantele vor pleca, eu sunt aici
Nu conteaza cat de departe esti de mine, eu sunt aproape
Nu conteaza cine esti
Eu sunt ingerul tau
Eu sunt ingerul tau

2.Iti vad lacrimile, si te aud cand plangi
Tot ce tu ai nevoie este timp, cauta-ma pe mine si ma vei gasi
Tu ai totul si tu tot te simti singur
Nu trebuie sa alegi calea asta, lasa-ma sa iti arat o zi buna

Si apoi tu vei vedea, dimineata va veni
Si fiecare zi iti va fi luminata de soare
Si toata frica ta pentru mine va disparea
Eu vreau doar sa te vad…

Ref:

3.Si cand e timpul sa infrunti o furtuna
Eu voi chiar langa tine
Te voi tine ferita si te voi incalzi
Si stiu ca vom supravietui

Si cand vei parea ca esti sfarsita
Sa nu indraznesti sa renunti la lupta
Doar pune-ti credinta in ïndepartatul cer.

Versuri de la: http://www.versuri.ro/versuri/mkedm_celine+dion+r+kelly+i+m+your+angel+romana.html

17 răspunsuri la „Nona-omul frumos!

  1. la mulţi ani prietenei tale, nona şi prieteniei voastre.
    da, îmi amintesc când ai scris despre ea… şi sunt sigură că este, ca şi tine, un om deosebit.

  2. La multi ani prietenei tale!…
    Am avut si eu binecuvantarea de a intalni astfel de oameni minunati, de aceea iubesc virtualul si nu m-as rupe vreodata de el, mult mai lesne gasim aici sufletul de pus pe rana decat in real!…

  3. Cammely,
    m-ai ridicat pe un piedestal atat de inalt incat de cateva zile stau incremenita in dilema.
    . Spovedeste-te ,de urgenta!!!
    Ai canon…
    Si totusi,te imbratisez cu drag

    Pentru moment,te rog sa ma dai jos de pe soclu si sa ma aduci aici pe pamant,in casuta mea,langa copiii mei,sa traiesc simplu si cuminte.

    Cu sau fara intarzaiere,iti multumesc pentru urarile de ziua mea.

    Multumesc prietenilor tai care m-au felicitat si le urez la randu-mi sanatate si dragoste de viata!

    Pe curand,in privat.

    • Va multumesc si eu la randu-mi tuturor celor ce apreciati o prietenie sincera si ati lasat cateva randuri aici in numele prieteniei.
      Nona, ai ramas tot modesta si sincera cum te stiu.
      Va pup pe toti si va urez sa aveti un weekend cu multa iubire!

      Va mai amintiti melodia veche-„prietenia”?

  4. Cândva ne jucam „de-a v-aţi ascunselea” şi ce frumos era, eram copii şi n-aveam nici un gând.
    Apoi ne-am jucat de-a dragostea, ne-am dat primul sărut prin voalul roz al eşarfei… ne-am ascuns iubirea cea mare în ungherele sufletului, ca o siguranţă pentru mai târziu.
    Au venit timpuri grăbite peste noi cu valuri albastre şi verzi, şi gri şi negre…ne-am fi ascuns dar unde?
    Emanciparea grăbită a lumii ne-a depăşit adesea.
    Uneori ne-am ascuns ruşinaţi de neputinţa noastră şi totuşi…
    Am început să uităm ce am învăţat dar a rămas urma celor ştiute încrustată în noi şi se iveşte în momentul când ne gândim la „un ceva uitat”, întocmai cum ai merge spre bibliotecă, întinzând mâna exact spre cartea dorită!
    TOTUL e la locul lui, aşa cum l-am pus!…

    Cineva mă vede că exist, că sunt aici şi reacţionează…ce frumos!
    Mă simt de-a dreptul încântată, mi-am creat :
    O SIGURANŢĂ PENTRU SINGURĂTATE !
    Draga mea prietena,permite-mi sa te admir pentru darzenia cu care te-ai reinventat,slabind considerabil si evadand intr-un mediu elevat,rencepandu-ti serviciul!

    Va imbratisez cu caldura ,desi sunt o ,,dura singuratica”.Mi-e dor de Laura si o rog sa dea un semn in privat…la Josh,eventual.

  5. Sonet

    Fântânile de gânduri nesecate
    îmi clocotesc necontenit în minte
    țâșnind în arteziene de cuvinte
    ce-mi tulbură ideile plecate.

    Am adormit târziu, spre dimineață,
    tu vii în vis pe umeri cu-n ulcior
    și-mi verși în suflet apă de izvor
    să nu mai uit că sunt încă în viață.

    M-orbește-a ta lumină ca un soare,
    te strâng în pleoapele care se zbat,
    mă zvinți de somn scăldându-mă-ntr-o boare

    ce-i doar a ta, o recunosc de-ndat…
    De nu mi-ai fi atât de primitoare
    eu aș rămâne pururea plecat.

  6. Servus, draga mea ,dura singuratica”.
    Incerc sa te sun in careva zi sa mai vorbim si noi „durele”. 🙂
    Am un program incarcat inca cateva zile, dar apoi sper sa se mai aseze lucrurile si sa am timp nitel si pentru mine.
    Te pup dulce, o sa-i transmit Laurei, doar sa o prind, ca s-a angajat si are si licenta. 😉

  7. Da, dar se spune ca exista si o institutie bisericeascã de ajutorare a epilepticilor numitã Betella, la Bilefeld, unde la intrare este scris: „Pace celor ce vin, bucurie celor ce rãmân, binecuvântare celor ce pleacã”.

Lasă un răspuns

