Apa vie-Duminica Samarinencei

Amare cerneri prin sita deasă a compromisului, superficialităţii şi nepăsării îi ciuruiesc sufletul zapând de colo-colo la auzul cuvintelor „Dacă ai fi ştiut darul lui Dumnezeu şi Cine este Cel ce-ţi zice: Dă-Mi să beau, tu ai fi cerut de la El, şi ţi-ar fi dat apă vie”
Şi totuşi i se părea că Iisus a stat mult de vorba cu ea, semn că răbdarea Lui a găsit urechea prin care să intre la inimă, întinzându-i paharul cu Apa Vie din care ea doar trebuie să bea.
Cine bea însă din el? Tot acel ce este însetat.
„Cel ce va bea din apa pe care i-o voi da Eu nu va mai înseta în veac, căci apa pe care i-o voi da Eu se va face în izvor de apă curgătoare spre VIAŢA VEŞNICĂ.” (Matei 4,14)

4 răspunsuri la „Apa vie-Duminica Samarinencei

    • Multumesc Alioşa că ai urmărit videoclipul. Mi-e îmi aduce mereu un strop de lumină în nebuloasa intrebărilor, mă întăreşte fiecare cuvânt de învăţătură şi îmi dă o stare de linişte şi împăcare. Are dreptate când spune că devenim creştini de rutină şi adunăm zgură şi noroi în adâncul sufletului nostru. Trebuie curăţit adâncul.
      „Să ne dea Dumnezeu apa cea vie mântuitoare sufletului nostru!”
      Am să ajung la tine acum. 😉

  1. Pingback: despre noi, cu drag | psi-words·

  2. Pingback: Dialog cu Mine Insumi·

Lasă un răspuns

