Viata la tara-Happy WW

Această prezentare necesită JavaScript.

18 răspunsuri la „Viata la tara-Happy WW

  1. Este frumoasă (și grea) viața la țară 🙂
    Pe mine m-a fermecat mereu,cu toate că n-am savurat-o mult timp. Ca adult aproape deloc !Mi-se pare romantic să trăiești la țară,dar sunt sigur că în realitate este altfel foarte altfel !
    Mi-au plăcut fotografiile postate !

    • Cred că fierbem în aceeaşi oală Tudor, nici eu n-am avut parte de prea mult timp la ţară, dar cât am stat mi-a ajuns să realizez şi neajunsurile ei.
      Tot ce m-a fascinat a fost firescul cu care îşi duc viaţa, parcă în simbioză cu natura.

    • multumesc, am adunat si eu intr-un manunchi dorinti si doruri tarzii, acum sunt sedata de viata urbana, nu cred ca asi pertece mai mult decat o vacanta in rural

  2. Frumos colaj de imagini! Sincer, abia acum descopar ca la WW s-au facut inscrieri si dupa ora 18, cand am vizitat eu ultima oara tabelul de la Carmen.
    O noapte buna!

  3. Aici unde traim, e ca la tara… si-mi place, dintr-o mie de motive! 🙂 Sunt dovada vie ca viata la tara poate fi si frumoasa, si usoara.. 🙂

Lasă un răspuns

