torid, mon cher, torid

Nici nu mai ştiu nimic de mine, cine sunt, ce sunt?
N-am putere să mă regăsesc, am doar plăcerea să ascult natura cum îşi lasă struna zburlită să curgă pe umerii arşi de soarele torid.
O mână nevăzută aşterne o eşarfă oceanică pe arzândul trup, iar mintea se lasă în voia sufletului barcă plutindă în van. Nici el nu mai respiră, nici el nu se mai pleacă la urecheami lâncezindă unde ecouri nu mai penetrează în adâncul eului chinuit şi el de sufocanta căldură. E zăpuşeală mare, mon cher, e zăpuşeală!
Torid, mon cher, torid! Sunt puţin obosită şi agitată, dar această piesă muzicală mă calmează:

Acuma, da!
M-am liniştit, sufletul caută colţul lui cenuşiu din mintea răcorită de oceanul nopţii. Acum îmi amintesc, sunt… un om printre oameni.

13 răspunsuri la „torid, mon cher, torid

    • Bună dimineaţa. Briza era doar în mintea mea, m-a mai ajutat ce-i drept şi aparatul de aer conditionat 😆
      Credeam că azi o să fie mai bine, dar până am ajuns la locul de muncă am crezut că mă topesc şi e doar 9h. Ce căldură mai e şi azi…, nu pot să cred!!!
      Gata, că am treabă. Te pup dulce.

  1. @ Cammely,
    Bună dimineața !
    ……………………………………..
    E foarte cald afară
    Și simți că te sufoci.
    Capu-ncepe să te doară
    De parca-i dat cu el în roci.

    Temperatura a crescut
    La peste 38 de grade
    Câmpu-i de nerecunoscut
    Căci iarba verde arde .

    Apa-n fântâni s-a-mpuținat
    Și este galbenă, călâie,
    Vietățile s-au speriat
    Iar vântul cald adie .
    ……………………………
    Și astfel stai în casă
    Căci afară-i foarte cald
    Te uzi mereu pe față
    Căci fața-i de smarald.

    O zi mai răcoroasă !
    Cu stimă,
    Alioșa.

    • Bună dimineaţa.
      Cât de adevărat e ce-ai pus în rime, Alioşa! Cu deosebirea că eu îmi pun pe ceafă o batistă umedă. 😆
      Mulţumesc. 🙂

  2. Pingback: Provocarea-Torid « Cățărătorii·

Lasă un răspuns

