sacrul există în natură, divinul poate fi atins, uneori, cu degetele-Octavian Paler

*vara in pictura de pe imagini google

Această prezentare necesită JavaScript.

20 de răspunsuri la „sacrul există în natură, divinul poate fi atins, uneori, cu degetele-Octavian Paler

    • Mie mi-au plăcut atât de mult încât nu am putut să mă decid asupra uneia, îmi plac toate
      Ce poate făuri omul cu mâna lui! Frumos dar au primit de la Dumnezeu!

  1. superbe imagini! frumusetea naturii în sezonul cel mai cald, a inspirat multi artisti, dar chiar si noua – oamenilor simpli, ne ofera bucurii unice.
    Happy WW! 🙂

  2. Buna seara,Cammely!
    Cum te descurci cu canicula?La mine se pastreaza nesfarsitul cod portocaliu 😉 😉
    Seara linistita,noapte racoroasa,draga mea!

  3. Buna dimineata draga mea
    E teroare ce calduri suportam desi azi dimineata, Busu ne-a mai linistit cu o aproximare de 33 de grade, dar n-ai sa vezi, e zapuseala, nabuseala , ce o fi, dar respiri din ce in ce mai greu
    Stii cum se zice: „ce-si face omul cu mana lui…”, noi distrugem natura , noi suportam.
    Sa ne fie de bine!
    O zi racoroasa, o minima adiere de vant macar, iti doresc! 😆

Lasă un răspuns

