Astăzi, cu flacăra…olimpică

Cu cea olimpică, ce credeaţi? Ha, ha, ha!
Să ne plimbăm puţin prin Londra. E adevărat e filmat cu ce a avut fiica mea la îndemână când se plimba pe Oxford Street, adică cu telefonul, dar merită să intrăm puţin în spiritul olimpic.
Vizionare plăcută!

9 răspunsuri la „Astăzi, cu flacăra…olimpică

  1. @ Cammely,
    Buna seara !
    Ca sa nu mai aud la tv.minciunile basescului SUSPENDAT, am iesit in Parcul Central si-am contemplat spectacolul multicolor al fantanii arteziene ore intregi . Acum m-am delectat cu interesantul videoclip facut de fiica ta .Multumesc !
    O seara linistita si tie !
    Aliosa.

    • Da se pare ca azi am avut chef si nu degeaba, am avut numai surprize placute de la fetele mele, dar nu spun mai multe 😉
      A fost cu adevarat o zi frumoasa 🙂
      Multumesc Doamne, pentru tot binele pe care mi-l daruiesti!

Lasă un răspuns

