În lumină

Întunericul din noi e cel care ar trebui sa ne sperie cu adevărat.
În lumină fiind căutăm lumină, dar o simţim pe deplin doar când pătrunde în întuneric. Orice rază de soare poate pătrunde prin cele mai mici unghere şi deabia atunci îi simţim puterea, căci toată lumina de afară ni se părea doar în firescul ei.

“Dumnezeu este lumina si nici un intuneric nu este intru El”, zice Sf. Apostol Ioan (I Ioan 1,5), iar Iisus zice: “Eu sunt Lumina lumii, cel ce imi urmeaza Mie nu va umbla intru intuneric, ci va avea lumina vietii” (Ioan 8, 12).

Începe căutarea luminii…
Singurul mod de a fi cu adevarat în lumină este de a fi cu tine Doamne!

„Luminătorul trupului este ochiul; de va fi ochiul tău curat, tot trupul tău va fi luminat. Iar de va fi ochiul tău rău, tot trupul tău va fi întunecat. Deci, dacă lumina care e în tine este întuneric, dar întunericul cu cât mai mult! ” (Мt. 6, 22-23)

Cum îndepărtăm întunericul din noi?
Cu tine Doamne!

Vă doresc să păstraţi în voi lumina!

CU CIOBU MINȚII MELE, de Virgil Maxim

Doamne,
m-am apucat să car Lumina Ta
cu ciobul minţii mele
în bojdeuca mea…
Şi… nu ştiu ce-am făcut
fiindcă,
din ziua
şi chiar din ceasu-n care-am început,
i se cojesc pereţii
şi cade toată tencuiala ei de lut!…

Doamne,
m-am apucat să car Lumina Ta
cu ciobul minţii mele…
Şi-acum, zidirea mea,
pe Stâlpii-Înţelepciunii o-nnoiesc
şi-aşez Icoană,
Chipu-Împărătesc,
Al Celui-ce-a-făcut,
cu darul Lui,
Din ciobul minţii mele
Tron Ceresc!…

16 răspunsuri la „În lumină

  1. Pingback: În lumină « Dor De Dragoste·

  2. Pingback: În lumină « Almanahe·

  3. Pingback: colţul cu rock clasic – 24 « Colţu' cu muzică·

  4. Întunericul şi lumina sunt un întreg! Ca să le desparţi definitiv, ar trebui să fii chiar Dumnezeu….sau Celălalt. 🙂
    Ele sunt la fel de relative ca şi alternanţa rău-bine, urât-frumos, prost-deştept etc, care-s nişte repere destul de plutitoare, într-o lume a infinitului de posibilităţi. Dar ne adaptăm, graţie fricilor. 😉 Şi de-aici drumurile-s clare, unii mergem în lumină, alţii în întuneric.

  5. Pingback: În lumină « Loc de dat cu capu'·

  6. @ Cammely,
    Buna sera !
    ” Intunericul din noi e cel care ar trebui sa ne sperie cu adevarat ” !!!
    Adevarata constatare !
    Dar oare, avem puterea de a LUPTA cu INTUNERICUL din noi ???
    O seara minunata !
    Cu stima,
    Aliosa.

  7. Pingback: în lumină « In jurul Kadiei·

  8. Pingback: Provocarea- În lumină « Cățărătorii·

  9. Pingback: în lumină | In jurul Kadiei·

  10. Pingback: În lumină | Loc de dat cu capu'·

  11. Pingback: Trec zilele-n goană – În lumina amintirilor | verojurnal·

Lasă un răspuns

