Durerea unui gând

Îmi cam dă dureri de cap tema propusă: „Durerea unui gând”.
Habar n-am pe care să-l aleg, sunt o mie de gânduri încuiate în temniţa voitei uitări.
Ziceţi că nu se poate să fie atâtea? Ba da, aşa am învăţat eu să râd în hohote. Fiecare mi-a cerşit câte un zâmbet amar, apoi chiar am râs când mi-am dat seama că defapt nu cuvintele dor, ci sufletul. Aşa că mi-am pus în gând să accept toate aşa cum vin, să mă aştept la orice, nimic să nu mă mai surprindă şi să îmi duc sufletul în palmă râzând.

Uneori am şi eu momente când simt că mă depăşeşte şi nu mai pot să fac faţă durerii vre-unui gând oricât aş încerca să râd, dar

Ehei, dar cui nu i se mai întâmplă? Atunci pentru moment îţi trece aşa un chef de „ţinere de minte”, aşa să nu uiţi până nu-l pui la punct pe cel cu pricina şi să îi aminteşti:

Dar nu te ţine mult pentru că orice gând dureros sapă în tine întâi, chiar nu merită să îi mai aminteşti că te doare, lupta e mai mult în tine, cu tine

Mi-aş fi dorit uneori să ştiu că n-am trecut degeaba prin viaţă, că voi rămâne acolo într-un colţ de suflet agăţat pentru cineva, dar
n-ai de unde şti şi nici nu te poţi supăra , uitarea e (vorba cântecului) „scrisă în legile omeneşti”.

Aşa că râd în hohote, să nu cumva să distrug în mine frumuseţea, pentru că atunci s-ar produce cu adevărat o tragedie.

Părerea mea e că putem ucide durerea unui gând prin lucruri simple, acordându-i atenţie mai puţină. De ce? Păi, pentru că nu merită mai mult.

Aşa că dacă te doare nu-i acorda mai multă importanţă decât unui fapt mărunt

şi nu uita să râzi!

*Responsabilă pentru tema de luni e psi http://www.psi-words.com/2012/09/24/durerea-unui-gand/

8 răspunsuri la „Durerea unui gând

  1. Pingback: Durerea unui gând « Dor De Dragoste·

  2. Pingback: Provocarea- Durerea unui gând « Cățărătorii·

  3. Pingback: colţul cu rock clasic – 25 « Colţu' cu muzică·

  4. Dor şi gândurile frumoase, şi cele urâte…poate de aici greutatea în a aborda tema, pe care şi eu una am avut-o, de aceea am şi optat pentru o poezie scrisă la psi©, cu vreo câteva zile în urmă, fiindcă îmi era destul de greu să transform în poezie gândurile care chiar mă dureau în acea zi.

  5. Pingback: Durerea unui gînd « Tiberiuorasanu's Blog·

Lasă un răspuns

