Darul meu este doar iubirea

La multi ani dragul meu!

15 răspunsuri la „Darul meu este doar iubirea

  1. cum am văzut titlul, m-am gândit la ea. am adorat melodiile ei și știam toate versurile, de îmi spuneai un cuvânt și-ți indicam toate melodiile în care apare… 🙂
    și ce de melodii avea, nu ca cei de acum, care scot o melodie pe an și se laudă cu ea de nu mai pot.
    mi-e dor și de mine din perioada când cânta ea asta. 🙂
    cred că și ție… 🙂
    merci mult de amintire…

    • Multumim, am ascultat impreuna si nu se putea sa nu dansam tangoul 😉 multumim inca o data Gianina si Cristian.
      Va pupam si va dorim sa ajungeti si voi cati mai multi zeci de ani de casnicie impreuna ca si noi .

    • PS!!!
      TITLUL ar suna mai frumos asa :
      ” Darul meu este iubirea ”
      sau
      ” Darul meu e doar iubirea ”
      in loc de
      ” Darul meu este doar iubirea ” !!!
      Asta asa, ca forma nu ca fond !
      Aliosa.

      • Ma rog, „de gustibus…”, dar cred ca s-a inteles mesajul. „Darul meu primeste-l este doar iubirea” sunt cuvinte din melodia postata.
        Eu, in general, urmaresc si textul, imi plac melodiile care si transmit ceva. 😉

      • @ Buna dimineata Cammely !
        Sper ca nu te-ai suparat !
        A fost asa, doar o parere !
        Ai dreptate : fiecare cu GUSTUL sau !
        O zi buna !
        Aliosa.

  2. Iubire…

    Ce e iubirea? Dar cine poate şti.
    Atâtea nume… pentru ea s-ar potrivi.
    Şi de le-am pune toate la un loc,
    Ea poate fi pe rând,
    Şi ură,
    Şi dragoste,
    Şi joc,
    Şi biruintă,
    Şi tandrete,
    Şi lacrimă,
    Şi frumusete,
    Şi dor nebun,
    Şi gust amar,
    Şi fericire,
    Şi calvar…
    Dar mai presus de toate,
    Iubirea este viată, şi viata e iubire.
    Doar noi putem, s-o facem
    Să respire.

    poezie de Marin Bunget

    No, pe cand bunici?!
    Parintele Cleopa:,,Manca-v-ar raiul!”

Lasă un răspuns

