In asteptarea Craciunului fă din trupul tău adevărată biserică pentru suflet

Post în tihnă spre folos în viaţa fiecărui creştin!

4 răspunsuri la „In asteptarea Craciunului fă din trupul tău adevărată biserică pentru suflet

  1. Postul este privit atât de superficial. O simplă întrebare pusă trecătorilor pe stradă te lămureşte că el este confundat cu o dietă alimentară. Cine îi cunoaşte însă adevărata semnificaţie, trăieşte în această perioadă curat, frumos şi cu folos.

    • Dragii mei, stiti voi cum e cu adevarata semnificatie. Daca te socotesti crestin nu poti fi decat ignorant daca nu-i cunosti semnificatia, ca surse de informatii sunt, ajunge doar sa mergi la biserica si sa asculti cuvantul de invataura al parintelui si tot ai habar cat de cat de diferenta dintre dieta si post, cam la fel de mare cat exista intre credinta si credulitate.
      Eu totusi zic ca fiecare are treapta sa. Si in cer exista o ierarhie, e oarecum firesc ca si intre noi sa existe la unii mai multa ravna la altii mai putina, fiecare dupa cat simte si cata vointa are. Important e sa fie in fiecare azi cu un pas mai bun ca ieri.
      O seara linistita va doresc.

  2. Am ajuns la concluzia, dupa multi ani pe un drum spiritual oarecare, ca postul fizic nu este deloc cel mai important. Postul sufletului este de zeci de ori mai important, si tocmai pe acesta il uitam adesea !
    De curand, fiind nevoita, oarecum, sa consum lactate in timpul postului, din cauza lipsei de calciu, am simtit ca asta nici nu conta atat de mult ! Era un alt fel de post care nu trebuia neglijat… si tocmai pe acela l-am incalcat adesea !
    Cred ca Dincolo va trebui sa raspundem la intrebari la care nici nu ne-am gandit… cum ar fi, de pilda, de ce am tinut cu adevarat posturile ? Obedienta, conformism, disperare de a fi acceptati de El, ca de un stapan oarecare? Sau am simtit cu adevarat pentru ce…

Lasă un răspuns

