nu sunt ce par a fi

Oglinda asta mă-nfioară
Arată doar cum sunt pe-afară
Vreau o oglinda interioară
Dar nu acum…, că-s goală

Mi-e noapte, dar se aşterne ziua
Mi-e frunză, dar se abate neaua
Mi-e hard rock, dar se aud colinzi
Mi-e urmă, dar… de vrei mă prinzi

9 răspunsuri la „nu sunt ce par a fi

  1. Pingback: Nu sunt ce… par a fi! « Almanahe·

  2. Ca să poţi folosi o oglindă în interior, ai nevoie de lumină interioară. Tu eşti luminoasă, ai cum privi în interioru-ţi. 😉 În rest, e un ger în oameni, de crapă oglinda…

Lasă un răspuns

