Inelul

 

Mulţimea numerelor întregi  \mathbb{Z} este inel comutativ, dar nu vă speriaţi, n-o să vorbim azi despre o structură algebrică, deşi dacă stau să mă gândesc mai bine există tot atâta matematică pe câtă chimie în toate.

-Dă-mi dragul meu inelul.

-Eu zău că ţi l-aş da,

Dar mama ta m-aşteaptă

În colţ cu mătura!

E clar că nu-i uşor, deşi sunt numai doi e nevoie şi de consimţământul părinţilor, sau de nu, îţi iei lumea în piept şi … Pe-aici ți-e drumul!

Nu-i vorba de răpiri, căci azi nu mai e cazul, se duce ea şi singură doar să-i areţi puterea… financiară,  apoi are timp să aleagă inelul (până s-o găsi altul mai valoros şi mai frumos).

Poveşti despre divorţ şi împăcări sunt multe. Inelul stă şi aşteaptă şi ştie să asculte. De-ar şti vorbi sărmanul of, câte ne-ar mai spune… că unora inelul deloc nu le stă bine.

Vecina mea Florica spune că a căutat vre-o 3 ani buni inelul pierdut de-al ei bărbat. Dar deh, bărbaţii aşa sunt, mai distraţi de felul lor şi pierd inelul mult prea uşor, dar Ţuca, vecina de la parter găsise inelul buclucaş taman la ea sub pat. Ce noroc că era prietena ei cea mai bună. Pe loc i l-a înapoiat!

Şi tot despre inel mi-a povestit un domn, doar că el l-a aflat de un buric atârnat, căci inelul se poartă azi dacă mă crezi, de la nas, sprânceană până la degetul piciorului şi nu-i deloc ciudat.

Bunica mea, ţin bine minte îmi povestea că porcilor pe vremuri de rât li se agăţa.

Şi cercurile de pe butoaie, nu sunt tot inele?

Aşa că ce mare scofală un inel .  Mai înseamnă el ceva? Că e simbol al dragostei mai ştie cineva? E doar un obiect acolo, agăţat la întâmplare din exces de zel, sau o nebunie trecătoare.

_Divort1

 

Morala-i dureroasă: doar specialiştii mai apreciază valoarea unui inel!

 

 

 

 

 

 

8 răspunsuri la „Inelul

  1. Pingback: Inelul … abelian « Dictatura justitiei·

  2. @ Buna dimineata !
    De cand cu economia de piata
    Cand INELU-i pe tarabe
    Si FETELE nu mai invata
    Decat ce aud la babe
    INELUL de logodna a devenit
    Obiect de troc in patul conjugal
    Pentru FATA ce a parvenit
    Alaturi de barbatul ei penal.
    Aliosa.

  3. Pingback: Diavolul păcălit ? Niciodată ! « Dictatura justitiei·

  4. Pingback: Inel | Cioburi de chihlimbar·

  5. Pingback: Inelul – duzină de cuvinte/psi-luneală + plagiere | Cioburi de chihlimbar·

  6. Pingback: Inel « Idei Înghesuite·

  7. Pingback: Inel (psi-luneli) – creierul îndrăgostit | innerspacejournal·

Lasă un răspuns

